۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85037911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی نماینده کردستان در بازی نکرده هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان

سنندج- ایرنا- تیم زارع باتری سنندج در ایستگاه پایانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، قرار بود میزبان شهرداری سیرجان باشد که به دلیل عدم حضور مهمان، سه امتیاز گرفت و به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، هفته هجده و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز چهارشنبه در سنندج پیگیری شد و قرار بود تیم زارع باتری میزبان شهرداری سیرجان باشد که تیم مهمان حاضر به حضور در این بازی نشد و نماینده کردستان، سه امتیاز بازی را برد.

به نظر می‌رسد بازیکنان شهرداری سیرجان متوجه این واقعیت بودند که با وجود پیروزی مقابل زارع باتری سنندج، به دلیل فاصله زیاد امتیاز با سپاهان اصفهان، شانسی برای قرارگیری در رده دوم جدول رقابت‌ها را ندارند و حاضر به بازی با نماینده کردستان نشدند.

به این ترتیب تیم زارع باتری سنندج با پنج برد، چهار تساوی، ۹ باخت و ۱۹ امتیاز، فصلی سخت را پشت سر گذاشت و به رده هفتم جدول پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان رضایت داد.

تیم خاتون بم با ۱۶ برد، ۲ تساوی، بدون باخت و ۵۰ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها قرار گرفت، سپاهان اصفهان با ۱۵ برد، یک تساوی و ۲ باخت و ۴۶ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و شهرداری سیرجان با ۱۲ برد، ۲ تساوی، چهار باخت و ۳۸ امتیاز، رده سوم را از آن خود کرد.

تیم‌های شهرداری سیرجان، خاتون بم، بانوان سپاهان، بانوان ملوان، ایستاتیس کران فارس، پالایش گاز ایلام، پیکان البرز، کیان نیشابور، زارع باتری سنندج و بادرود تهران در این فصل در برابر هم صف‌آرایی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha