۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85224302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دختران کردستانی با نام " کانی" در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور می‌یابند

سنندج- ایرنا- امتیاز لیگ برتری فوتبال بانوان از باشگاه زارع باتری به باشگاه "کانی" کردستان انتقال یافت تا دختران کردستانی در فصل جدید این رقابت‌ها هم حضور داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در چند سال گذشته دختران کردستانی تحت عناوین مختلف و در ۲ شهر مریوان و سنندج به عنوان نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران حضور مستمر داشته اند.

تیم زارع باتری سنندج در فصل گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۲) در مجموع در ۱۸ بازی با کسب پنج پیروزی، چهار تساوی، ۹ شکست و ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۰ تیمی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

قبل از زارع باتری دختران کردستانی یک فصل هم تحت نام “وچان” به میدان رفتند و قبل از آن نیز شرکت راهیاب ملل مریوان به مدت چند فصل حامی استعدادهای بیشمار این استان بود.

روز گذشته در پی مذاکرات انجام شده بین مدیران ۲ باشگاه کانی و زارع باتری، دختران کردستان امسال با نام کانی در لیگ برتر فوتبال ایران حضور خواهند داشت.

اگر چه تغییر نام در ابتدای هر فصل، امری مرسوم بحساب نمی آید اما در این روزها که ورزش استان کردستان حامیان متعددی را در اطراف خود نمی بیند همین استمرار هم، عاملی برای معرفی توانمندی های بانوان و فوتبال استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha