۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۴۵
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85037976
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزاران نفر از ساکنان نابلس شهدای امروز را تشییع کردند

تهران – ایرنا – هزار نفر از ساکنان نابلس در شمال کرانه باختری در مراسم تشییع شهدای جنایت اخیر صهیونیست ها شرکت کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از شبکه المیادین، اعضای گردان های مقاومت در کرانه باختری از جمله "گردان نابلس" و "بیشه شیران" مشارکت گسترده ای در تشییع شهدای جنایت امروز رژیم صهیونیستی در نابلس داشتند.

به دنبال شهادت ۱۰ فلسطینی در یورش امروز صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

به گزارش ایرنا، «جبهه مردمی فلسطین» در واکنش به شهادت ۱۰ فلسطینی و مجروح شدن ۱۰۰ نفر دیگر در یورش امروز صهیونیست‌ها به نابلس عنوان کرد، تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری باعث شعله‌ور شدن آتش تجاوز رژیم صهیونیستی می‌شود که تداوم آن نه تنها دامن رژیم اشغالگر را می‌گیرد و می‌سوزاند، بلکه مقاومت و عزم ملت فلسطین را قوی‌تر می‌کند.

در همین ارتباط، «نهضت مقاومت مردمی فلسطین» در بیانیه‌ای اعلام کرد: تأیید می‌کنیم که جنایات صهیونیست‌ها هزینه را بالا خواهد برد و تشدید عملیات و مقاومت تنها راه مهار دشمن است.

جنبش «مجاهدان» فلسطین در بیانیه‌ای گفت: دشمن قادر به پایان دادن به مقاومت گسترده در کرانه باختری نخواهد بود و تشدید عملیات و رویارویی با رژیم اشغالگر، مؤثرترین راه است.

جنبش «فتح» فلسطین نیز واکنش نشان داد و اعلام کرد که «ما کابینه دشمن صهیونیست را مسئول عواقب تجاوزات جاری علیه مردم ما در نابلس و دیگر اراضی فلسطین می‌دانیم.

«گردان‌های مقاومت ملی فلسطین» اعلام کرد که «قهرمانان مقاومت، درگیری میدانی را در همه عرصه‌ها تشدید خواهند کرد و اجازه نخواهیم داد که خون مردم ما ریخته شود».

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ نفر از فلسطینیان زخمی شده و ۱۰۲ نفر مجروح شده‌اند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز حمله وحشیانه و تروریستی امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد.

کنعانی خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی برای توقف و محکومیت نسل‌کشی فلسطینیان توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی و کابینه نژادپرست و افراطی آن شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha