۵ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85038487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزش بانوان همدان روی ریل موفقیت

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۳۶
کد خبر: 85038487
ورزش بانوان همدان روی ریل موفقیت

همدان- ایرنا- دختران همدانی امسال به نسبت سال‌های گذشته رکورد جالب توجهی در کسب مدال‌های رنگارنگ ملی و بین المللی در رشته‌های مختلف ورزشی داشته‌اند،به طوری که از ابتدای امسیال بیش از ۶۰ نشان حاصل تلاش بانوان این استان بوده است و همچنان در تدارک حضور قدرتمند در میادین مهم بین المللی هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا،پیشرفت و موفقیت بانوان ورزشکار همدانی در عرصه مدال آوری به اوج رسیده است به طوری که در بازی‌های آسیایی و المپیاد استعدادهای برتر سال گذشته توانستند در کسب نشان‌های رنگارنگ از مردان سبقت بگیرند.

در حالی که بانوان یک سوم جمعیت مردان ورزشکار سازمان یافته استان همدان را به خود اختصاص دادند اما به لحاظ مدال آوری پیشرفت بسیار خوبی را آغاز کرده‌اند.

در حالی که بانوان یک سوم جمعیت مردان ورزشکار سازمان یافته استان همدان را به خود اختصاص دادند اما به لحاظ مدال آوری پیشرفت بسیار خوبی را آغاز کرده‌اند.

جمعیتی حدود ۳۰ هزار بانوی همدانی به صورت سازمان یافته در سطح استان فعالیت ورزشی دارند و امروزه در اغلب رشته‌ها شاهد رشد چشمگیر آن‌ها در میادین قهرمانی کشور و حتی بین المللی هستیم.

نوار موفقیت بانوان همدانی در اردوهای تیم ملی جهت آماده‌سازی مطلوب برای حضور در مسابقات مهم بین المللی قطع به یقین آینده روشن را برای ورزش استان رقم خواهد زد.

حضور بانوان همدانی در اردوی تیم ملی والیبال و تیراندازی
مسوول ورزش بانوان همدان گفت: ورزش بانوان این استان روی ریل موفقیت قرار دارد و هم اکنون در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حضوری پر رنگ دارند.

معصومه پیردهقان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه بانوی این استان به اردوی تیم‌های ملی تیراندازی و والیبال نشسته کشور دعوت شدند.

وی اضافه کرد: پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در راستای بازی‌های پارآسیایی چین تا دوازدهم اسفندماه جاری در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار می‌شود.

پیردهقان افزود: زهرا نجاتی‌عارف ورزشکار به همراه طاهره صادقیان از مربیان مطرح استان همدان به این اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین دور جدید اردوی تیم ملی تپانچه هم اکنون در سالن ۸۰ خط سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است.

وی افزود: مینا قربانی از تیراندازان باتجربه و پرافتخار همدانی در این اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور دارد.

ورزش بانوان همدان روی ریل موفقیت


طلای بانوان تکواندو همدان در انتخابی تیم ملی
مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان کشور در حالی به پایان رسید که زینب اسدی از همدان با شکست تمامی حریفان خود به مدال طلا دست یافت.

مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان در بخش زنان به میزبانی تهران برگزار شد و زینب اسدی از همدان موفق به کسب نشان طلا شد.

اسدی از ورزشکاران مطرح شهرستان بهار از توابع استان همدان است که توانست با کسب این عنوان قهرمانی در ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان قرار بگیرد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان طی روزهای ۶ تا ۱۷ مرداد ماه سال آینده به میزبانی چین در شهر «چنگدو» برگزار خواهد شد.

اسدی آذرماه امسال در بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی سیزم (ارتش‌های جهان) در رشته "کیوروگی" با شکست همه حریفان خود در مبارزات موفق به کسب مدال طلا شده بود.

اعزام چهار دونده همدانی به قهرمانی آسیا
چهار بانوی مواد مختلف دوومیدانی همدان در ترکیب تیم ملی پیشکسوتان کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.

معصومه وفایی، طاهره بهکام، فاطمه نیاستی و زهرا ذبیحی نیا که اوایل زمستان امسال در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان‌های قهرمانی شده بودند، راهی مسابقات قهرمانی آسیا شدند.

مسابقات دو ومیدانی قهرمانی پیشکسوتان آسیا از فردا به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و همدان بیشترین سهمیه را در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha