معاون سازمان تامین اجتماعی: خدمات کیفی به بیمه‌شدگان با هوشمندسازی میسر است

مشهد-ایرنا- معاون بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی کشور گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی تامین اجتماعی با هدف خدمت بهتر به بیمه‌شدگان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامحسین ستوده‌خو روز پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: حرکت به سمت هوشمندسازی با هدف ایجاد رضایتمندی در زیر مجموعه افراد تحت پوشش از نیازهای جدی است، زیرا صاحبان اصلی سازمان همین افراد هستند بنابراین باید در جهت تامین خواسته‌ها و رضایتمندی آنان اقدام شود.

وی بیان کرد: هم اکنون بیش از ۴۴ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که رضایتمندی این گروه شرط اصلی تداوم خدمت و حیات سازمان است.

معاون سازمان تامین اجتماعی کشور تاکید کرد: همچنین تعامل با شرکای اجتماعی از نیازهای سازمان تامین اجتماعی است که باید مورد توجه مدیران در استانهای کشور باشد.

در پایان این مراسم از خدمات "سید محسن نظام خیرآبادی" که از مردادماه سال ۱۳۹۶ سکان دار اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی را بر عهده داشت، قدردانی شد و "مهدی شفیعی" که پیش از این رییس اداره بازرسی دفتر مدیرعامل تامین اجتماعی بوده است به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.

گفتنی است طی حکمی جداگانه از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، سید محسن نظام خیرآبادی به عنوان سرپرست اداره‌ کل تشکیلات و توسعه مدیریت این سازمان منصوب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha