بیمه فراگیر ایرانی دولت سیزدهم و رشد بیمه‌شدگان در خراسان رضوی+فیلم

مشهد- ایرنا- مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اجرای طرح بیمه فراگیر ایرانی در دولت سیزدهم موجب رشد ۲ درصدی بیمه‌شدگان زیر پوشش در این استان شد.

سید محسن نظام خیرآبادی روز جمعه به مناسبت دهه فجر در گفت وگو با خبرنکار ایرنا افزود: اجرای طرح فراگیر بیمه خانواده ایرانی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است و در این قالب با پوشش بیمه فراگیر زنان، دختران و سایر اقشار به مجموع بیمه‌شدگان استان افزوده شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۳۷ درصد جمعیت استان خراسان رضوی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

نظام خیرآبادی ادامه داد: تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر در کشور است که بیش از ۵۲ میلیون نفر را زیر پوشش دارد و از مجموع ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار بیمه شده این نهاد در کشور؛ تعداد ۹۸۰ هزار نفر در خراسان رضوی ساکن هستند.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی سه میلیون نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، افزود: این نهاد در ماه ۲ هزار میلیارد تومان برای بیمه شدگان در این استان هزینه می‌کند.

مدیر کل بیمه تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بیش از هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان از کل هزینه‌های پرداختی تامین اجتماعی استان خراسان رضوی در قالب مستمری پرداخت می‌شود.

وی توسعه خدمات غیرحضوری را از دیگر رخدادهای خوب در حوزه ارتقای خدمات دانست و افزود: هم اکنون ۴۲ خدمت در این اداره کل به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود..

نظام خیرآبادی اجرای هوشمندسازی در تامین اجتماعی را به عنوان راهبرد اصلی در ارائه خدمات بهتر اعلام کرد و گفت: روزانه از طریق سامانه ۱۴۲۰ تعداد ۹ هزار خدمت مشاوره غیرحضوری به متقاضیان در کشور ارائه می‌شود که خراسان رضوی سهم بالایی از این میزان را دارا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha