توقیف تانکر آبی در کمربندی شیراز که پر از گازوئیل بود

شیراز-ایرنا-مسئولان انتظامی استان فارس از کشف محل نگهداری انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال و همچنین توقف محموله انتقال ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش کامیون انتقال آب خبر دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس پنجشنبه از کشف انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.
سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به دپو لوازم خانگی کرده است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق و تانکر آبی که پر از گازوئیل بود

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل‌ مذکور اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۶۶۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، صوتی و تصویری خارجی قاچاق و فاقد مدارک گمرگی را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتقال ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پوشش آب لو رفت
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس نیز از کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل آب خبر داد.
سرهنگ ابراهیم یگانه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در پوشش آب در کمربندی شیراز در حال انتقال محموله سوخت قاچاق است که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران انتظامی سریعا به محور مذکور اعزام و با اقدامات تخصصی موفق شدند کامیون را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با بیان اینکه در بررسی تخصصی مشخص شد چهار مخزن در کامیون تعبیه شده است، گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.
سرهنگ "یگانه" با بیان اینکه راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، تصریح کرد: برخورد با قاچاقچیان سوخت که موجب خروج منابع و سرمایه ملی از کشور می‌شوند، در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق و تانکر آبی که پر از گازوئیل بود
کشف چوب قاچاق در بیضا

فرمانده انتظامی شهرستان بیضا نیز از کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان خبر داد.
سرهنگ محمود نجفی اظهار داشت: ماموران پاسگاه کوشک هزار حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.
فرمانده انتظامی بیضا با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و محموله کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این خصوص و تخریب اراضی ملی مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان بیضا در شمال غربی شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha