نماینده مجلس: مردم ایران همواره با هوشمندی دشمن شناسی خود را ثابت کرده‌اند

ورامین - ایرنا - نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران همواره با هوشمندی، دشمن شناسی خود را ثابت و توطئه‌های استکبار را نقش بر آب کرده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز جمعه روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین نوش‌آبادی روز جمعه در آئین تقدیر از کمیته‌های برتر برگزار کننده مراسمات دهه فجر و جشن‌های نیمه شعبان که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: همت بلند و کم نظیر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن که نظیر آن در ۱۰ سال گذشته دیده نشده بود، نشان داد که ملت ایران امتی هوشمند، سرافراز و دشمن شناس هستند.

وی افزود: این حضور با شکوه تلاش پنج ماهه دشمنان و عناصر داخلی آنان را ختثی و ثابت کرد که در پیوند مردم با ولایت همچون ۴۴ سال گذشته خللی بوجود نیامده است بلکه تقویت نیز شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند که حوادث اخیر، آسیب‌هایی را به کشور وارد کرد ولی حضور مردم به ویژه در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان داد که شیطنت های و تلاش های مذبوحانه دشمنان نمی‌تواند در عزم و اراده این مردم تاثیرگذار باشد.

نوش آبادی مردم ایران را وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز مردم ایران به درجه‌ای از خود باوری رسیده که مرز بین خواسته‌های خود و خواسته‌های دشمنان را به درستی تشخیص می‌دهند، مردم حماسه خود را در ایام الله دهه مبارک فجر خلق کردند و امروز دولت و مجلس نیز باید با حماسه‌ای عظیمف دغدعه های و نارسایی‌های موجود را رفع کنند به گونه‌ای که مردم به خوبی تأثیرات آن را حس کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که تمام مشکلات با پشتوانه مردم قابل رفع است، اظهار داشت: پشتوانه مردمی برای هر نظام و دولت، بازوی قوی و نقطه اتکا است و موجب می‌شود تا دشمن با وجود تحلیل‌ها و فتنه‌انگیری‌ها، چاره‌ای جز پذیرش شکست را نداشته باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر خود باوری در حوزه های فرهنگی و اقتصادی همچون حوزه امنیتی تقویت و تامین شود، قطعا همچون حوزه دفاعی، کشور در تمام زمینه‌ها قادر به پیشرفت و توسعه خواهد بود.

نوش آبادی وظیفه مسئولین را در برهه کنونی بسیار حساس دانست و بیان داشت: دولت و مجلس باید در کنار هم باشند تا مشکلات حل شود و لازم است این دو قوه خصوصا تیم اقتصادی آنها جلسات هماهنگی بیشتری را جهت فروکش کردن تب فعلی جامعه داشته باشند.

نماینده مجلس: مردم ایران همواره با هوشمندی دشمن شناسی خود را ثابت کرده‌اند

احساس مسئولیت مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این مراسم گفت: احساس مسئولیت مردم در حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تا جایی با عظمت بود که رهبر معظم انقلاب با تعبیر تعظیم در برابر مردم از آن یاد کردند و نشان داد که مردم ایران حتی از امت صدر اسلام نیز بهتر هستند.

وی اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور یک حضور استثنایی و عظیم جمعیتی را نشان داد و ثابت کرد که مردم در هر شرایط پای کار انقلاب هستند و در مقابل، مسئولان وظیفه دارند تا مشکلات معیشتی که گریبانگیر آحاد مردم است را حل کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: دهه فجر برای خود مردم است و ستاد دهه فجر وظیفه هماهنگی این مراسم را برعهده دارد و لازم است مردم عزیز و دوست داران نظام اسلامی اگر دغدغه و ایده جدیدی را اعلام کنند قطعا از آن استقبال خواهیم کرد.

در این نشست از کمیته های برتر، فعالان فرهنگی، ارائه دهندگان ایده های برتر با اهدای لوح ، تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha