۲۰ سارق حرفه‌ای با ۳۷ فقره سرقت در مهاباد دستگیر شدند

مهاباد - ایرنا - فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ۲۰ سارق و مالخر با ۳۷ فقره انواع سرقت اماکن خصوصی و دولتی توسط ماموران انتظامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد توحیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقتدرانه مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی ۱۴ نفر سارق حرفه‌ای به همراه ۶ مالخر را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، این متهمان سابقه دار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته متهمان به ۳۷ فقره سرقت از محتویات داخل خودرو، خانه باغ، اماکن خصوصی، قطعات خودرو و سیم کابل و برق معابر عتراف کردند.

سرهنگ توحیدی با بیان اینکه شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را سریعاً جهت بررسی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، تاکید کرد:‌ تلفن ۱۹۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش ها، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیرامون عملکرد پلیس در حوزه های مختلف مأموریتی می باشد و پلیس امیدوار است که با تعامل و همفکری با شهروندان، همچنان بتواند با اجرای مأموریت های موفقیت آمیز، از تمامی ظرفیت های خود، برای ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی استفاده کند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha