اخبار کوتاه انتظامی از مهاباد

۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۳
کد خبر: 84804302
اخبار کوتاه انتظامی از مهاباد

مهاباد - ایرنا - کشف ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتالی، کشف محموله حامل لوازم خانگی قاچاق و همچنین دستگیری سه سارق اماکن خصوصی از جمله اخبار کوتاه حوزه انتظامی مهاباد طی ۲۴ ساعت گذشته است.

سرهنگ محمد توحیدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی فنی و تخصصی و هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از محل فعالیت متهمان، ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به صورت فعال و متصل به شبکه برق شهری کشف شد.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه، ارزش دستگاه‌های کشف شده بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توحیدی گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اضافه کرد: مبارزه با استخراج ارز دیجیتال به صورت غیر مجاز در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست چنانچه از فعالیت اشخاصی در این طمینه مطلع شدند موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیسی اعلام کنند.

کشف لوازم خانگی قاچاق در مهاباد 

فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف یک دستگاه خودروی سمند و کشف ۲ دستگاه کولر گازی و یکدستگاه تلویزیون ال سی‌دی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال نیز خبر داد.

سرهنگ توحیدی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی دارلک این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد_ ارومیه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی سواری، ۲ دستگاه کولر گازی و یکدستگاه تلویزیون ال سی‌دی قاچاق کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در این رابطه یک دستگاه خودروی سمند توقیف و یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد تاکید کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی انتظامی مهاباد قرار گرفت.

سرهنگ توحیدی گفت: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات فنی، رد پای یک باند ۳ نفره از سارقان سابقه دار را در این سرقت‌ها به دست آورده و پس از هماهنگی با مقام قضایی این افراد را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا ۲ متهم و یک نفر مالخر دستگیر شده و متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.

سرهنگ توحیدی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر هموطنان از عملکرد پلیس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha