فروغی: خستگی‌ناپذیری شاخصه مهم شهید احمدی بود/ آغاز اردوی تیم تپانچه از امروز

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک گفت: شهید اسماعیل احمدی همواره گشاده‌رو، خندان، بااخلاص و اهل فعالیت، پویایی و خستگی‌ناپذیری بود.

به گزارش ایرنا، مراسم آخرین وداع جامعه ورزش و جوانان و همکاران وزارت ورزش وجوانان با پیکر شهید اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه ۶ اسفند) در جوار ۲ شهید گمنام آرمیده در وزارتخانه برگزار شد.

این مراسم با حضور چهره‌های سرشناس و اعضای جامعه ورزش برگزار شد.

جواد فروغی در حاشیه این مراسم از شخصیت متواضع و فروتن شهید احمدی یاد کرد و گفت: او به معنای واقعی همواره کف میدان و به دنبال تهیه مایحتاج مناطق محروم بود.

وی ادامه داد: نزدیک به یک سال از همکاری نزدیک بنده با ایشان گذرد؛ اما در همین مدت با همکاری جهادی ایشان در سیستان و بلوچستان، خوزستان و مناطق محروم اطراف تهران آشنا شدم که زوایای دیگری از شخصیت شهید احمدی را برای من روشن کرد.

قهرمان المپیک با یادآوری اینکه شهید احمدی همواره گشاده‌رو، خندان، بااخلاص و محبت و اهل فعالیت، پویایی و خستگی‌ناپذیری بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان ما توفیق قرار گرفتن در این مسیر را داشته باشند.

از امروز تیم تپانچه در اردو به خط می شوند

فروغی در بخشی دیگر، درباره وضعیت اعزام‌ها هم خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه مسابقات هند و اعزام‌ها را ۲۵ اسفندماه در پیش داریم از امروز اردوها شروع می‌شود، حدوداً از تیم تفنگ و تپانچه ۱۰ نفر اعزام خواهند شد.

وی افزود: به‌خاطر مسابقاتی که در پیش داریم، این اردو شرایط خاصی دارد. در این مسابقات، کسب سهمیه نداریم؛ اما در آماده‌سازی برای مسابقات بعدی که کسب سهمیه دارد بسیار مهم است. وضعیت آزاردهنده است؛ اما باتوجه‌به تلاش مسئولان فدراسیون، مربیان و ورزشکاران سعی کردیم سطح آمادگی را بالا ببریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha