محمدنبی: نقطه‌نظرات شهید احمدی در فوتبال همواره کارساز بود

تهران- ایرنا- مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ورزشی با تأکید بر اینکه شهید اسماعیل احمدی باتوجه‌به وظایف ذاتی که داشت به‌تمامی فدراسیون‌ها از جمله فوتبال سرکشی می‌کرد، گفت: نقطه‌نظرات او در فوتبال همواره کارساز بوده است.

به گزارش ایرنا، مراسم آخرین وداع جامعه ورزش وجوانان و همکاران وزارت ورزش وجوانان با پیکر شهید اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه ۶ اسفند) در جوار ۲ شهید گمنام آرمیده در وزارتخانه برگزار شد.

این مراسم با حضور چهره‌های سرشناس و اعضای جامعه ورزش برگزار شد.

مهدی محمدنبی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش، با اشاره به اینکه جای او همواره خالی خواهد بود، افزود: این اتفاق ضایع بزرگی برای ورزش کشور بود و به خانواده دکتر احمدی تسلیت عرض می‌کنم.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: شهید احمدی باتوجه‌به خدماتی که در سال‌های پس از انقلاب داشتند قطعاً توانسته‌اند یادگارهای بسیار خوبی برای کشور و دستاوردهای بزرگی در وزارت ورزش از خود بر جای بگذارند.

مشاور وزیر ورزش با تأکید بر اینکه این جمعیت وسیع و تمامی فدراسیون‌ها و اعضای وزارت ورزش برای تسلای خاطر خانواده این شهید اینجا حضور دارند خاطرنشان کرد: او باتوجه‌به وظایف ذاتی که داشت به‌تمامی فدراسیون‌ها از جمله فوتبال سرکشی می‌کردند و نقطه‌نظرات ایشان در فوتبال همواره کارساز بوده است.

محمد نبی افزود: او در کنار سابقه علمی و تجربی پربار خود، امانت دارد ورزش کشور بود. در مورد وضعیت جسمانی وزیر هم امیدواریم هر چه زودتر او را از بستر بیماری جدا و در کنار خانواده ورزش ببینیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha