۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85039977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز توزیع ۴۰ تن گوشت قرمز و برنج در شادگان

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85039977
آغاز توزیع ۴۰ تن گوشت قرمز و برنج در شادگان

آبادان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: ۴۰ تن سهمیه برنج و گوشت قرمز به شهرستان شادگان اختصاص یافته که توزیع آنها بین شهروندان آغاز شده است.

جمشید اسلامیان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۳۰ تن برنج و ۱۰ تن گوشت قرمز گوسفندی با نرخ مصوب برای عرضه در بازار این شهرستان تامین شده است.

وی افزود: توزیع این کالاها در ۵۰ فروشگاه بزرگ و تعدادی از واحدهای صنفی کوچک در نقاط مختلف شهرستان شادگان با نرخ مصوب تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان بیان کرد: با توجه به بالا بودن مصرف اقلام اساسی در روزهای آینده نیز مقدار بیشتری برنج و گوشت قرمز در بازار شادگان توزیع می‌شود تا مردم به این اقلام با قیمت مصوب دسترسی داشته باشند.

وی افزود: کمبودی در تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌های شادگان است.

اسلامیان به اجرای طرح‌ ویژه نظارت بر بازار شادگان با توجه به نزدیکی عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۰ گروه بازرسی بر قیمت کالاهای عرضه شده با همکاری بسیج اصناف، صمت، نیروی انتظامی و سپاه در بازار شادگان نظارت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر افزود: کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار نیز پیگیری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان از شهروندان خواست موارد گرانفروشی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گرانفروشان صورت گیرد.

شهرستان شادگان ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha