۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۵۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85040477
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شرکت کردکیان حامی ورزش هندبال می‌شود

همدان-ایرنا-استاندار همدان گفت: شرکت کردکیان از شرکت های مطرح کشور، به عنوان حامی ورزش هندبال این استان انتخاب و به زودی هندبال بانوان در لیگ برتر کشور را حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد روز شنبه در دیدار با رئیس فدراسیون هندبال کشور اظهار داشت: هندبال جزو ورزش های پرافتخار استان همدان در عرصه های ملی و بین المللی است و قهرمانان این رشته شایسته حمایت هستند.

وی اضافه کرد: افتخار آفرینی ملی‌پوشان هندبال استان برای کشور قابل تقدیر و تشکر است و براین اساس حمایت لازم از ساخت سالن اختصاصی هندبال در درگزین را با تامین بودجه مناسب خواهیم داشت.

قاسمی فرزاد با اشاره به حمایت از هندبال بانوان استان در لیگ برتر، گفت: جهت حمایت از تیم هندبال ملایر شرکت کرد کیان به زودی اسپانسر هندبال استان خواهد شد.

رییس فدراسیون هندبال کشور نیز در این دیدار با اشاره به حضور ورزشکاران همدانی در ترکیب تیم‌های ملی هندبال، اظهار داشت: همدان یکی از موفق‌ترین استان‌ها در رشته هندبال به شمار می‌رود و در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی مختلف نمایندگانی از این استان در تیم ملی حضور دارند.

علیرضا پاکدل ادامه داد: هندبال ایران در چند سال اخیر موفقیت‌های بزرگی را در عرصه‌های فرا ملی ه دست آورده و صعود بانوان هندبالیست به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان برای نخستین بار در تاریخ این رشته، یکی از این افتخارات بزرگ بود و خوشبختانه ورزشکاران همدانی نیز در کسب این موفقیت سهم داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha