۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85040617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳۹ سارق در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

۶ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۹
کد خبر: 85040617
۳۳۹ سارق در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

تبریز - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۳۳۹ سارق و خریدار اموال مسروقه در جریان اجرای طرح تشدید مقابله با سارقان خبر داد.

سردار علی محمدی روز شنبه به خبرنگاران گفت: در پی دستور ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح تشدید مقابله و مبارزه با سارقان و خریداران اموال مسروقه در سراسر استان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۵ بهمن با محوریت پلیس آگاهی و همکاری و تعامل سایر یگان‌های انتظامی در استان آغاز شده است، افزود: در بازجویی‌های صورت گرفته از سارقان، تاکنون ۷۳۲ فقره انواع سرقت شامل خودرو، درون خودرو، موتورسیکلت و لوازم ساختمانی کشف شده است که در این خصوص پرونده‌های مقدماتی تشکیل و تحقیقات در خصوص کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

وی با اظهار اینکه انتظار داریم شهروندان اقدامات لازم را برای حفظ اموال خود داشته و از نگهداری طلا و جواهرات و وجوه نقد در منزل خودداری کنند، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را درباره فعالیت افراد مخل نظم و امنیت عمومی از طریق تلفن ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

۳۳۹ سارق در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

کشف ۷۰۰ هزار عدد مواد محترقه در آذربایجان شرقی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی همچنین از کشف ۷۰۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۶ نفر در این زمینه خبر داد.

سردار محمدی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های تابعه طرح مقابله با تهیه و توزیع مواد محترقه را دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با اشرافیت و مراقبت‌های لازم توانستند در ۴۸ ساعت گذشته ۷۰۰ هزار عدد مواد محترقه را کشف کنند و در این زمینه ۶ نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha