گرامیداشت جانبازان نمونه عینی جهاد تبیین است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: گرامیداشت صبر، ایمان و مقاومت جانبازان و آزادگان قهرمان دوران هشت سال دفاع مقدس نمونه عینی جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران فاطمی روز شنبه به مناسبت اعیاد شعبانیه در دیدار با گروهی از جانبازان و آزادگان یزد افزود: خاطرات جامعه ایثارگری به طور شایسته برای انتقال به نسل جوان تبیبن شود.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از جامعه ایثارگران در خدمت به مردم و کشور و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ادامه داد: ترویج روحیه والای ایثار و مقاومت یک رسالت مهم دینی و انقلابی است.

این مسئول به نقش جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عزت و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون صبر، مقاومت و ایستادگی افرادی است که مخلصانه در خدمت به کشور بودند.

فاطمی یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی را گرامیداشت و گفت: تکریم جانبازان و آزادگان کاری ارزشمند و رسالت همگانی است که باید همه مردم و مسئولان خود را مکلف به انجام آن بدانند.

گرامیداشت جانبازان نمونه عینی جهاد تبیین است

در این دیدارهای صمیمی تعدادی از جانبازان و آزادگان یزد به ذکر خاطرات خود از دوران هشت سال دفاع مقدس و رسالت همگان برای تحقق اهداف شهیدان انقلاب اسلامی تاکید کردند.

استاندار یزد با حضور در منزل محمدرضا دشتی جانباز سرافراز ٤٥ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنین با محمد حسین ابویی مهریزی دیگر جانباز و آزاده سرافراز کشور در آن دوران دیدار و آنها را مورد تجلیل قرار داد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰ هزار جانباز دارد و تعداد شهدای آن حدود چهار هزار نفر و شمار آزادگان آن حدود ۸۰۰ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha