۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85194829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبریک متفاوت استاندار یزد به خبرنگاران

۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۲
کد خبر: 85194829
محمد حسین فلاح
تبریک متفاوت استاندار یزد به خبرنگاران

یزد- ایرنا- "مهران فاطمی" استاندار یزد در اقدامی جالب توجه و قابل تحسین به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل تعدادی از اهالی رسانه این روز را به آنها تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، این برای نخستین بار از زمان نامگذاری ۱۷ مرداد به نام روز خبرنگار است که عالی ترین نماینده دولت در استان یزد به خانه خبرنگاران می رود و از نزدیک به آنها تبریک و خسته نباشید می‌گوید.

این در حالیست که اقای فاطمی مانند همه استانداران با فشردگی کاری فعالیت های روزانه روبروست و از صبح تا شب ضمن حضور در نشست های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، بازدیدهای فشرده ای را هم در برنامه کاری خود دارد .

استاندار یزد با یک برنامه ریزی منسجم طی هفته جاری و قبل از آغاز ۱۷ مرداد روز خبرنگار، دیدار با خبرنگاران در منازل آنها را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد.

استاندار یزد، گاهی صبح و گاهی شب با اطلاع قبلی به دیدار شماری از خبرنگاران در حوزه های مختلف نوشتاری، شنیداری و دیداری رفت و با آنها هر چند کوتاه به گفتگو نشست و روز خبرنگار را تبریک گفت.

چهارشنبه شب /دیشب/ آقای فاطمی با وجود اینکه در همان روز چندین جلسه فشرده داشت، طبق قرار قبلی به منزل ما آمد، ساده آمد و ساده هم رفت و طبق معمول همیشه خنده از روی لبانش محو نشد.

استاندار یزد طی ۲ سال تصدی در این استان، کارهای بزرگی کرد که سابقه نداشت و ابتکار دیدار با رسانه ها در منازل آنها فقط یکی از آنهاست.

راه اندازی خط اختصاصی پروازی استان یزد، عملیات اجرایی انتقال آب خلیج فارس، راه‌اندازی شرکت حمل و نقل ریلی تا یکسال آینده در یزد، افتتاح خط اضطراری انتقال آب به یزد، طرح بورسیه تحصیلی دانشجویان در بخش تولید و صنعت برای نخستین بار در کشور، ساخت خانه های ویلایی نخستین بار در کشور، تزریق یکهزارو ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی به استان یزد، انتقال حساب شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی به استان، احیای ۷۶ واحد تولیدی راکد در استان، طرح ابتکاری "یزد نوین" که توسعه استان در ۲۳ سال اینده را ترسیم می کند از جمله ابتکارات و اقدامات استاندار یزد طی ۲ سال اخیر بوده که سابقه نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha