روئینگ‌سواران برتر مسافت یک‌هزار متر بانوان کشور معرفی شدند

تهرنا- ایرنا- نفرات برتر مسافت یک‌هزار متر پیکارهای روئینگ قهرمانی بانوان کشور مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، پیکارهای روئینگ قهرمانی بانوان کشور امروز (یکشنبه) با حضور ۶۳ ورزشکار از ۱۲ استان در ۲ رده جوانان و بزرگسالان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

در این رقابت ورزشکاران استان‌های خراسان شمالی، گیلان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان‌غربی، فارس، مازندران، هرمزگان، زنجان، تهران (الف) و (ب) و همدان حضور دارند.

این مسابقات در بخش سبک‌وزن، سنگین‌وزن و جوانان در دور مقدماتی و فینال در حال برگزاری است که ابتدا مسابقات ۱۰۰۰ متر انجام شد.

در فینال روئینگ تک‌نفره سنگین وزن ۱۰۰۰ متر مهسا جاور (زنجان) با زمان ۴:۰۱.۵۴۰ دقیقه، فاطمه مجلل (آذربایجان غربی) با زمان ۴:۰۵.۴۷۰ دقیقه و مریم امیدی پارسا (همدان) با زمان ۴:۰۸.۷۴۰ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در فینال روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن ۱۰۰۰ متر شکیبا وقوفی (تهران الف) با زمان ۳:۵۹.۲۲۰ دقیقه مدال طلا، کیمیا زارعی (همدان) با زمان ۳:۵۹.۵۴۰ دقیقه مدال نقره و ملیکا سلطانی (زنجان) با زمان ۴:۲۶.۳۹۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

در فینال روئینگ تک‌نفره جوانان ۱۰۰۰ متر کیانا بخشایی (تهران الف) با زمان ۴:۱۳.۱۲۰ دقیقه مدال طلا، ژیوان ملا (آذربایجان غربی) با زمان با زمان ۴:۳۳.۴۸۰ دقیقه مدال نقره و پرنیا ایمانی (زنجان) با زمان ۴:۳۳.۷۰۰ دقیقه مدال برنز به دست آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha