بیش از ۱۴ میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد قصرشیرین اهدا شد

قصرشیرین- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ سری جهیزیه به ارزش ۱۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شده است.

«حمزه شریفی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته جوان افزود: هر سری از این جهیزیه ها شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، جار و برقی و تلویزیون توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین تهیه و به نوعروسان زیر پوشش و نیازمند اهدا شده تا بتوانند زندگی خود را آغاز کنند.

وی اظهار داشت: همچنین امروز به مناسبت اعیباد شعبانیه پنج سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد ریال اعتبار تقدیم نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قصرشیرین شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) قصرشیرین در ادامه گفت: کمیته امداد امام راحل یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به محرومان بنا شد که حمایت های بسیار زیادی توسط این نهاد حمایتی از نیازمندان صورت می گیرد.

وی بیان کرد: با هدف تحکیم بنیان خانواده نوعروسان آموزش های مربوط به آیین همسرداری در قالب برپایی کلاس های مشاوره، احکام، بهداشت، مهارت های زندگی و آموزش سبک زندگی اسلامی را فرا گرفتند و کتاب و لوح های فشرده آموزشی مرتبط با این موضوع ها نیز میان آنها توزیع شده است.

شریفی اضافه کرد: یک هزار و ۳۴۸ خانوار در این شهرستان تحت پوشش این نهاد هستند که در طول سال از خدمات مختلف این نهاد در زمینه های مختلف برخوردارند.

همچنین در قصرشیرین ۷۲ نفر از ایتام و ۱۷۲ نفر در قالب محسنین توسط حامیان حمایت می شوند که از ابتدای امسال تاکنون به این افراد کمک های نقدی از سوی خیران و حامیان آن ها پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای امسال چندین فقره تسهیلات عمرانی، بسته های کمک معیشتی و تسهیلات اشتغال به خانواده های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد (ره) قصرشیرین اعطا شده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha