۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه گفت: به مناسبت عید سعید غدیر ۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان و حدود یک هزار قلم لوازم زندگی به مددجویان این نهاد اهدا شد.

پیمان ترکمانه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: آئین اهدای این جهیزیه ها و لوازم زندگی به نوعروسان و مددجویان تحت پوشش این نهاد در روز عید سعید غدیر در سراسر استان انجام شد.

وی اضافه کرد: این برنامه همزمان با ایام با سعادت دهه ولایت و امامت با هدف ایجاد روحیه نشاط و امید در خانواده های تحت پوشش این نهاد و تامین بخشی از نیازهای ضروری این افراد برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمانشاه با بیان اهمیت این اقدام تاکید کرد: این نهاد مقدس تلاش می کند با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از کمک‌های خیرین و با حفظ کرامت مددجویان، ضمن تلاش در جهت رفع موانع ازدواج آسان، به آغاز زندگی مشترک جوانان کمک کند.

ترکمانه در ادامه گفت: جهیزیه تدارک شده برای این عزیزان، شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشوئی، تلویزیون و اجاق گاز است که بهای تمام شده آن به قیمت کارخانه ۳۰ میلیون تومان است که به صورت رایگان به نوعروسان تحت پوشش تقدیم شد.

وی افزود: علاوه بر توزیع جهیزیه، هزار قلم لوازم خانگی دیگر هم شامل یخچال، کولر آبی و لباسشویی نیز به همین مناسبت به خانواده های تحت حمایت در روز عید سعید غدیر اهدا شد.

۳۲۳ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا شد

ترکمانه با اشاره به اهمیت کمک به توسعه امر ازدواج جوانان اضافه کرد: در حال حاضر هیچ یک از نوعروسان تحت پوشش، در انتظار دریافت جهیزیه نیستند به محض ارائه عقدنامه، از این خدمت بهرمند می شوند.

وی یادآور شد: کمک‌های به موقع خیرین سخاوتمند استان و حمایت دولت، سبب شده تا بتوانیم این خدمات ارزشمند را با افتخار به مددجویان عزیز تقدیم کنیم که لازم است از محبت همه خیرین بزرگوار استان بدینوسیله قدردانی نمایم.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۸۰ هزار و ۱۱۴ خانوار با بیش از ۱۶۹ هزار نفر جمعیت در این استان زیر پوشش چتر حمایتی این نهاد قرار دارند.

استان کرمانشاه دارای بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از ۵۰۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای داری سکنه و مابقی در مناطق شهری زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha