۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85041114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: اقدامات جهادی چشمگیری در مناطق روستایی اجرا شده است

سبزوار- ایرنا- معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: گروه‌های جهادی با محوریت قرارگاه محرومیت‌زدایی، اقدامات عمرانی چشمگیری در حوزه‌های آبرسانی و احداث مسکن در روستاهای این شهرستان اجرا کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، حسین ابراهیمی کُردیانی روز یکشنبه در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان سبزوار اظهار داشت: طرح آبرسانی به ۱۱ روستای منطقه محروم بخش روداب با همیاری خیران و قرارگاه محرومیت زدایی، یکی از اقدامات شاخص این قرارگاه در یک سال گذشته بوده است.

وی افزود: همچنین با همیاری قرارگاه محرومیت زدایی، ۸۰ واحد مسکن محرومان بخش روداب سبزوار در ایام دهه فجر امسال طی تفاهم نامه با بنیاد علوی، کمیته امداد و بنیاد مسکن به بهره برداری رسید.

ابراهیمی افزود: قرارگاه محرومیت زدایی همچنین اقدامات موثری در مناطق حاشیه شهر سبزوار ارائه کرده و بیش از چهار هزار اقدام فرهنگی و تبیینی نیز با همیاری دستگاهای اجرایی و گروههای جهادی در این مناطق انجام شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: هم‌اکنون ۱۰۵ گروه جهادی توانمند از خواهران و برادران خدوم با تخصص های مختلف به منظور رفع محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در سطح این شهرستان فعالیت دارند.

وی ادامه داد: گروههای جهادی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی در عرصه های عمرانی، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی، اجرای طرح‌های سازندگی مختلف را در مناطق روستایی و حاشیه شهر سبزوار در دست اجرا دارند.

ابراهیمی با تاکید بر لزوم تدوین یک پایگاه اطلاعاتی و آماری دقیق در بخش های مختلف طرح های عمرانی و شناسایی نیاز جامعه هدف، گفت: طی تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن و قرارگاه محرومیت زدایی با همکاری حساب ۱۰۰ امام (ره) به طرحهای احداث و مقاوم سازی مسکن محرومان کمک می شود.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حدود ۴۰ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۱۲۰ روستای این شهرستان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha