عنایتی: شکل مذاکرات فدراسیون صحیح نیست/ مشکلات مالی دست از سر ما برنمی‌دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظر من نحوه مذاکرات فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی صحیح نیست.

به گزارش ایرنا، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی با پرسپولیس همیشه سخت بوده است. ما هم فردا مقابل تیمی باید به میدان برویم که هم شخصیت دارد و هم از حضور هواداران زیادی بهره می‌برد. ما هم تمام توان‌مان را به کار می‌گیریم که با توجه به شرایطمان و حساسیت‌های موجود ،عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشیم.

وی افزود: بازیکنان ما با تمام وجود و توان و انگیزه در این بازی حاضر خواهند شد و امیدوارم به هدفی که از این مسابقه داریم، برسیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان شایعات استعفایش تصریح کرد: بعد از بازی بهتر در رابطه با این موضوع صحبت خواهم کرد. با این حال، بعد از دیدارمان با نفت آبادان، مسوولان صحبت‌هایی کردند تا اقداماتی را برای تیم انجام دهند.

عنایتی با اشاره به مشکلات مالی تیمش تصریح کرد: از اول فصل مشکلات مالی دست از سر ما بر نداشته و الان هم ادامه دارد. با توجه به این موضوع از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که تمام توانش را به کار گرفته تا مشکلات برطرف شود. درصدی هم از مطالبات اعضای تیم پرداخت شده، اما امیدوارم مسوولان اقدامات جدی تری در جهت حل مشکلات انجا دهند تا مشکل جدی به وجود نیاید.

وی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی نیز عنوان کرد: سرمربی ایرانی خیلی می‌تواند کمک کند. در مورد لیستی هم که اعلام شد به نظرم هر ۱۵ سرمربی‌ای که در لیگ برتر حضور دارند، استحقاق نشستن روی نیمکت تیم ملی را دارند. ما مربی‌های باتجربه‌ای مانند امیر قلعه‌نویی، یحیی گل‌محمدی و علی دایی داریم که خیلی می‌توانند کمک کنند. امیدوارم هر فردی که انتخاب می‌شود، بتواند یک قهرمانی برای تیم ملی در آسیا بیاورد.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد انصراف برخی از مربی‌ها از قبول هدایت تیم ملی گفت: فکر می‌کنم شکل مذاکره شکل خوبی نیست. شان تیم ملی خیلی بالاست و به نظرم اول باید بنشینند با فرد مورد نظر صحبت کنند. البته این گزینه‌ها خودشان قرارداد دارند و این هم یک مشکل است. اینکه انصراف دادند، شاید آمادگی و برنامه نداشتند. به نظرم ابتدا باید هماهنگ می‌کردند و بعد رسانه‌ای می‌شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha