۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 2304
کد خبر: 85041937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرماندار ملارد بر افزایش ضریب ایمنی جاده‌های شهرستان در نوروز

ملارد - ایرنا - فرماندار ملارد گفت: افزایش ضریب ایمنی در جاده‌ها، توجه ویژه به بهداشت و سلامت در مراکز پذیرائی و اقامتی، تسریع و تسهیل در امداد و نجات در محورهای اصلی و فرعی و همچنین تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی میهمانان نوروزی باید در اولویت کاری دستگاههای متولی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی روز دوشنبه هدف از تشکیل این جلسه را ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و شهروندان و تامین رفاه، آسایش و آرامش آنان عنوان کرد و گفت: باید نسبت به کاستی و کمبودهایی که در سنوات گذشته وجود داشت حساسیت نشان داده و آنها را در فرصت باقیمانده مرتفع کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها اقدامات لازم را برای استقبال از بهار انجام دهند و همه شرایط و امکانات را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده کنند.

ایجاد آمادگی در مدارس، مساجد و سالن های سرپوشیده ورزشی برای پذیرایی از مسافران، ارسال لیست کشیک نوروزی ادارات تا قبل از ۲۰ اسفند، نظافت عمومی، زیباسازی شهری و ایجاد حال و هوای استقبال نوروزی در شهرها و روستاها، افزایش علائم راهنمایی رانندگی و هشدار دهنده، نظارت محسوس و نامحسوس بر واحدهای صنفی و عرضه کننده مواد غذایی از دیگر مواردی بود که رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان ملارد آنها را خاطرنشان و یادآوری کرد.

فرماندار ملارد در ادامه با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر ضرورت انجام برنامه های فرهنگی و تبلیغی به ویژه معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و نیز بازرسی و نظارت مستمر کمیته تنظیم بازار و بهداشت ستاد خدمات سفر به صورت شبانه روزی برای تأمین نیازمندی ها و کالاهای اساسی شهروندان و مسافران نوروزی و تعیین نانوایی های کشیک در همه نقاط شهرستان تاکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha