۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85418466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملارد مهیای ضیافت الهی و میزبانی مسافران نوروزی 

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبر: 85418466
ملارد مهیای ضیافت الهی و میزبانی مسافران نوروزی 

ملارد - ایرنا - سرپرست فرمانداری ملارد از آمادگی مردم مومن و روزه دار ملاردی برای یک ماه عبادت و بندگی و همچنین استقبال از بهار طبیعت و مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا امین اسدی روز پنجشنبه گفت : با آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های استقبال از ماه میهمانی خدا با غبارروبی مساجد و اعزام مبلغ به برخی روستاها و مساجد انجام و مراسم های معنوی مانند اقامه نماز جماعت ، بیان احکام ، جزءخوانی قرآن کریم ، مناجات خوانی ،افطاری های ساده در مساجد و بقاع متبرکه بهمراه توزیع بسته های معیشتی برای افراد نیازمند در حال برگزاری است .

وی افزود : برای استقبال از بهار طبیعت هم همانند سالهای گذشته اقدامات و پیش بینی های لازم تدارک دیده شده و در روزهای پایانی امسال و ایام عید نوروز در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان انجام خواهد شد .

فرماندار ملارد تصریح کرد: این شهرستان غربی ترین شهرستان استان تهران می باشد و بسیاری از هموطنان در غرب کشور از مسیر این شهرستان وارد پایتخت می شوند لذا هماهنگی و برنامه ریزی های لازم با مشارکت و همکاری دستگاههای مربوطه مانند نیروی انتظامی ، شهرداریها ،اورژانس و شبکه بهداشت ، جمعیت هلال احمر و دهیاری ها صورت گرفته تا در این ایام ، خدمات شایسته و قابل قبولی به مسافران نوروزی ارائه گردد .

به گفته اسدی، تجهیز دو مکان برای اسکان موقت مسافران نوروزی در خانه معلم چهارراه ملارد و مدرسه حاجیه خانم نوری ، برپایی دو پایگاههای امداد جاده ای در بوستان ملت شهر ملارد و میدان نبی اکرم ص شهر صفادشت بعلاوه کاشت گل و گیاه فصلی ، لکه گیری آسفالت معابر ، رنگ آمیزی جداول ،نصب المان های سفره عید نوروز در میادین و نظافت سرویس های بهداشتی عمومی بخشی از این خدمات می باشد.

نماینده عالی دولت در ملارد اضافه کرد : کشیک شبانه روزی برای دستگاههای خدمات رسان و نیروهای امدادی و انتطامی درنظر گرفته شده و با تشدید بازرسی ها ، نصب بنرهای راهنما ،توزیع بروشور راهنما و اهداء سوغات به مسافران درصدد هستیم این تقارن باشکوه میهمانی الهی با میهمانی طبیعت خاطره خوش و ماندگاری در ذهن اهالی شهرستان ملارد و همچنین مسافران عبوری از این شهرستان باشد .
این مقام مسئول در شهرستان ملارد خاطرنشان کرد آماده باش واحدهای امدادی و درمانی برای رسیدگی سریع به سوانح احتمالی در چهارشنبه آخرسال و تمهیدات ترافیکی پنجشنبه آخرسال در بقاع متبرکه بی بی سکینه س و امام زاده ابراهیم ع و ویژه برنامه های لحظه تحویل سال در گلزار شهدا از دیگر مواردی است که با توجه به تجارب سالهای گذشته در دستور کار این ستاد قرار دارد.

اسدی همچنین از برگزاری جلسه فوق العاده کارگروه تنظیم بازار این شهرستان با هدف هماهنگی برای جذب و توزیع اقلام تنظیم بازاری و بررسی وضعیت بازار خبر داد و برپایی نمایشگاه بهاره در بلوار شهید جمور مارلیک برای عرضه مستقیم کالا به منظور تأمین مایحتاج عمومی شهروندان را از دیگر اقدامات برای رفاه حال مردم در شب عید عنوان کرد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی ملارد گفت: ۱۳۰ غرفه در این نمایشگاه انواع ملزومات شب عید شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار ، مواد غذایی و گوشت و مرغ را تا ۲۷ اسفند به مراجعین عرضه می کنند .

شهرستان ملارد در غرب استان تهران قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha