بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف و توقیف شد
عکس آرشیو

قصرشیرین- ایرنا- سرپرست فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۲ روز اخیر با تلاش ماموران فراجا و با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت از محلات سطح شهر کشف و توقیف شد.

سرهنگ «ایمان مرادی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه مصوبه و تاکید شورای تامین استان و شهرستان برای مقابله با قاچاق سوخت، فراجا نیز در تعامل با دیگر دستگاه های نظامی و انتظامی و قضایی طرح پاکسازی محلات آلوده به قاچاق سوخت را در قصرشیرین اجرایی کرده است.

وی اظهار کرد: در ۲ روز گذشته بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی ۲ مرحله از محلات آلوده در سطح شهر، تانکرها و مکان های دپوی سوخت قاچاق جمع آوری شده و ۱۵ هزار لیتر از کشفیات نیز مربوط به صبح امروز تاکنون است.

سرپرست فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: همچنین ۲۰ دستگاه موتورسیکلت هایی که در امر جابجایی و قاچاق سوخت در مرز پرویزخان فعالیت داشتند نیز توقیف شده و طرح با شدت تمام ادامه دارد.

سرهنگ مرادی گفت: از تعامل و همکاری بسیار خوب مردم با فراجا برای مقابله با قاچاقچیان سوخت بسیار قدردانی می کنیم و از همین جا اعلام می کنیم طرح مقابله با قاچاق سوخت با شدت تمام ادامه دارد و برخورد قاطع و جدی در انتظار قاچاقچیان سوخت است و فضا را برای کسانی که در امر قاچاق سوخت فعالیت دارند ناامن خواهیم کرد.

بیش از ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف و توقیف شد

رییس پلیس قصرشیرین، از شهروندان خواست در صورت مواجه با هرگونه مورد مشکوک به ویژه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، مراتب را از طریق تماس به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲مرز انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha