۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۰۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85042650
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: توجه ویژه به اشتغال و معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم همه توانش را برای تقویت معیشت، اشتغال و خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته است و برای گذر از شرایط خاص کنونی به اهتمام و تلاش جدی همه مسئولان نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا قاسمی فرزاد شامگاه دوشنبه در دیدار با تعدادی از جانبازان استان که به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی وقتی نتوانستند از طریق نظامی نفوذ کنند، سعی کردند با به راه انداختن جنگ ترکیبی از طریق فرهنگ و تبلیغات به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) پایه‌های این نظام را بر پایه‌ عدم وابستگی به شرق و غرب بنیانگذاری کرده است، افزود: امروز جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای قدرتمند تبدیل شده است که دشمنان این قدرت و اقتدار را برنمی‌تابند.

استاندار همدان ادامه داد: فرزندان شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرمایه عظیم معنوی این نظام هستند و از ظرفیت‌های آنها در بخشهای مختلف استفاده شده است.

قاسمی فرزاد گفت: مقام معظم رهبری دهه ۸۰ تاکید کردند که دشمنان به دنبال نفوذ از طریق فرهنگ هستند و تجزیه کشور، مهم‌ترین نقشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. در ماههای اخیر هم دیدیم که آمریکا و شرکای آن، قصد داشتند به بهانه فوت مهسا امینی، بین مردم و نظام مقدس جمهوری شکاف ایجاد کنند.

استاندار همدان: توجه ویژه به اشتغال و معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم است

استاندار همدان همچنین گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به همدان اختصاص پیدا کرد و سه هزار و ۱۴۱ طرح در مجموع به ارزش ۱۱۰ هزار و ۶۲۲ میلیارد ریال از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون در این استان اجرا شده است.

قاسمی فرزاد گفت: دهه فجر امسال ۹۵۶ طرح به ارزش ۳۵ هزار میلیارد ریال بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۵۰ طرح به ارزش هشت هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

استاندار همدان: توجه ویژه به اشتغال و معیشت مردم اولویت دولت سیزدهم است

در پایان این دیدار از تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۱۸ هزار جانباز و نزدیک به یکهزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha