۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۴۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85042893
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نشت گاز در لوله آب شهروند جاجرمی بدلیل رعایت نکردن اصول ایمنی بود

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: آتش گرفتن لوله آب یک شهروند جاجرمی بدلیل استفاده از فشار گاز ال پی جی برای باز کردن لوله مسدود بوده است و این حادثه با حضور کارشناسان شرکت گاز مدیریت شد.

به گزارش ایرنا، انتشار گاز از لوله آب و برافروختن آتش توسط شهروندان جاجرمی شب گذشته در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد و در اتفاقی نادر آتش زدن شیر آب توسط یک شهروند جاجرمی سوژه جالبی را برای مردم در فضای مجازی ایجاد کرده بود.

سید محمود هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک شهروند جاجرمی برای گرفتگی لوله آب آشامیدنی از فشار گاز ال پی جی استفاده کرده بود و گاز به لوله آب آشامیدنی همسایه ها نیز سرایت کرد.

وی اضافه کرد: همزمان با باز کردن شیر آب و بر افروختن کبریت، آب شعله ور می شد که این اتفاق دست مایه فضای مجازی شده بود.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: شهروندان با مشاهده این اتفاق با مدیریت بحران شهرستان تماس می گیرند و کارشناسان اداره گاز جاجرم به سرعت در محل حاضر و بعد از بررسی وجود گاز ال پی جی در لوله آب تشخیص و این حادثه به خوبی مدیریت شد.

وی توصیه کرد: استفاده از خلاقیت در وسایل گازسوز جایگاه منطقی ندارد و شوخی با این وسایل بسیار خطر آور است و شهروندان در صورت هر گونه مشکل در وسایل گازسوز باید کارشناسان امر را در جریان بگذارند.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی با مساحت ۳۶۵۴ کیلومتر دارای ۳ شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، ۳ بخش، ۵ دهستان و ۵۵ آبادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha