اصفهان قهرمان رقابت‌های تکواندوی کارگری بانوان کشور شد

شاهرود - ایرنا - رقابت‌های تکواندو قهرمانی بانوان کارگر کشور با کسب مقام اول از سوی تیم اصفهان در شاهرود پایان یافت.

دبیر انجمن تکواندو کارگری بانوان کشور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم از هشت استان کشور در شاهرود به رقابت پرداختند.

مریم صفاری با بیان اینکه اصفهان در مجموع مبارزه (کیوروکی) و اجرای فرم (پومسه) به مقام نخست دست یافت، ابراز کرد: شاهرود و قزوین به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

اصفهان قهرمان رقابت‌های تکواندوی کارگری بانوان کشور شد

شاهرود مقام نخست رشته مبارزه (کیوروکی) را کسب کرد

وی از کسب مقام نخست شاهرود در رشته مبارزه (کیوروکی) خبر داد و گفت: بانوان کارگر تکواندوکار این تیم موفق به کسب ۲ طلا و یک برنز شدند.

صفاری با بیان اینکه نگین عدالت نیا از تیم شاهرود فنی‌ترین تکواندوکار این دوره از رقابت‌ها از سوی داوران انتخاب شد، اظهار کرد: شهلا لشکری از البرز و فریده نبوی از تهران، به عنوان برترین داوران شناخته شدند.

به گفته وی، جام اخلاق به تیم بانوان تکواندوکار کاشان تعلق گرفت.

دبیر انجمن تکواندو کارگری بانوان کشور با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت ها ۴۱ تکواندوکار حضور داشتند، اظهار کرد: ۲۱ تکواندوکار در رشته مبارزه و ۲۰ نفر در رشته اجرای فرم با هم رقابت کردند.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با استفاده از هوگوی الکترونیکی برگزار ‌شد، افزود: رقابت‌های رشته مبارزه تکواندوی قهرمانی کارگری بانوان کشور در چهار وزن المپیکی منهای ۴۹، ۵۷، ۶۷ و همچنین مثبت ۶۷ کیلوگرم برگزار شد.

صفاری با بیان اینکه ۱۰ تیم در این دوره از رقابت‌ها شرکت داشتند، اظهار کرد: سمنان، البرز، اصفهان، قزوین، کردستان، کاشان، گیلان، چهار محال و بختیاری، مرکزی و شاهرود، در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور داشتند.

اصفهان قهرمان رقابت‌های تکواندوی کارگری بانوان کشور شد

۱۵ داور این دوره از رقابت‌ها را قضاوت کردند

دبیر انجمن تکواندو کارگری بانوان کشور با اشاره به اینکه شرکت کنندگان دارای کمربند مشکی دان یک به بالا بودند، ابراز کرد: ۱۵ داور این دوره از رقابت‌ها را قضاوت کردند.

به گفته وی، از سوی این فدراسیون به تیم‌ها و نفرات برتر جام، حکم و نشان قهرمانی اهدا شد.

این دوره از رقابت‌های کشوری در باشگاه قهرمانی مولانا واقع در پارک آبشار شاهرود برگزار شد.

۷۵۰ تکواندوکار و ۳۰ مربی و داور این رشته ورزشی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و بیش از سه هزار نفر در رشته‌های رزمی مختلف مشغول ورزش هستند.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر سال میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده سازی تیم‌های ملی در رشته‌های گوناگون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha