قهرمان اورال فیزیک جهان: داوری بدنسازی در کشور ما سلیقه‌ای است

تهران- ایرنا- قهرمان اورآل رشته فیزیک جهان گفت: داوری بدنسازی در کشور ما سلیقه‌ای است و هرکسی یک مدل را زیبا واقعی می‌داند. اما زمانی که معیارهای فدراسیون جهانی بدن‌سازی به میان آمد، نه تنها توانستم مقام اول بلکه اورآل رشته فیزیک را هم کسب کنم.

حسن قهرمانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در خصوص کسب مقام اول در مسابقات جهانی مستریونیورس اظهار داشت: در مسابقات کشوری نفر دوم شدم اما نمی‌توانستم این نتیجه را بپذیرم و به نظرم مشخص بود که حقم ضایع شده است؛ برای همین به مسابقات جهانی آمدم تا نشان بدهم که قهرمان واقعی کیست. داوری در کشور ما سلیقه‌ای است و هرکسی یک مدل را زیبای واقعی می‌داند اما زمانی که معیارهای واقعی IFBB (فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام) به میان آمد، نه تنها توانستم مقام اول بلکه اورآل رشته فیزیک را هم کسب کنم.

قهرمان اورآل رشته فیزیک جهان در مورد سطح مسابقات جهانی که در ایران برگزار شد، عنوان کرد: سطح بالای مسابقات ما را شگفت‌زده کرد اما نکته‌ای که این رقابت‌ها را منحصر به فرد می‌کند، سطح داوری است که هیچ حرفی و حدیثی باقی نمی‌گذاشت و نشان داد که چقدر سطح داوری در مسابقات کشور ما بسیار ضعیف بود. من اگر در مسابقات جهانی مقام هم نمی‌آوردم، باز هم همین حرف‌ها را در مورد سطح داوری می‌زدم زیرا من تنها کسی نبودم که مشکلات مسابقات کشوری و سطح داوری مستریونیورس را دید و همه در مورد این مسائل، حرف من را می‌زنند.

قهرمان اورال فیزیک جهان: داوری بدنسازی در کشور ما سلیقه‌ای است

قهرمانی درباره رقیب‌ها و ادامه کارش در رشته بدنسازی گفت: این مسابقات با این که بین‌المللی و در سطح جهانی بود، اما هیج رقیب خارجی‌ای نداشتیم و همه نفرات با مسابقات کشوری یکی بودند. جوایز این مسابقات اصلا برای من مهم نبود و تنها مسئله‌ای که به آن اهمیت می‌دادم، رسیدن به اهدافم است. از این به بعد نیز برای ادامه این رشته ورزشی دوست دارم به سراغ مسابقات MPC بروم زیرا دیگر نمی‌خواهم در همین سطح فعلی بمانم.

وی در انتها خاطر نشان کرد: امیدوارم که فدراسیون رسیدگی به ما بالا ببرد و بیشتر به فکر ورزشکاران باشد. برای این مسابقات به یورو پول دادیم تا توانستیم شرکت کنیم ولی جوایز مسابقات به دلار تعیین شد.

مسابقات جهانی بدنسازی مستر یونیورس روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در شهر رامسر استان مازندران در سه رشته اصلی بدنسازی، پرورش اندام و مسابقات قوی‌ترین مردان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha