ارسال کتاب و گواهی شرکت در جشنواره پانزدهم تجسمی فجر برای هنرمندان

تهران- ایرنا- دبیرخانه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، کتاب این دوره از جشنواره همراه با گواهی‌های شرکت هنرمندان را برای آنان ارسال می‌کند.

به گزارش ایرنا از پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، بنابر اعلام دبیرخانه، کتاب دوره پانزدهم این جشنواره همراه با گواهی‌های شرکت هنرمندان در این رویداد برای آنان ارسال می‌شود.

کتاب جشنواره پانزدهم در تیراژ یکهزار نسخه و مشتمل بر ۶۰۰ صفحه است. این کتاب، دربرگیرنده اسامی، عناوین و تصاویر آثار هنرمندان حاضر در بخش‌های مختلف پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است که به صورت تمام‌رنگی و با کیفیت مناسب، صحافی و چاپ شده و از نیمه اول اردیبهشت تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برای شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

این تصمیم برای رفاه حال عموم هنرمندان حاضر در جشنواره پانزدهم به‌ ویژه هنرمندان غیرتهرانی جهت سهولت در دسترسی به کتاب و گواهی‌های شرکت در رخداد پانزدهم اتخاذ شده است.

ارسال کتاب و گواهی شرکت در جشنواره پانزدهم تجسمی فجر برای هنرمندان

پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی به دبیرکلی سیدعباس میرهاشمی با نمایش آثار منتخب در بخش‌های طوبای زرین (رقابتی)، ویژه با موضوع قله‌ها (رقابتی) و تجسم هنر ویژه‌ استان‌ها (غیررقابتی- با مشارکت کیوریتورها و گالری‌داران)، در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، طراحی گرافیک، حجم (مجسمه، سرامیک، چیدمان)، نقاشی و نگارگری با رویکرد هنر خلاق، وحدت‌بخش، امیدآفرین، هویت‌مند در قالب «هنر متعالی برای مردم» و موضوع آزاد بهمن ماه امسال در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار شد.

امسال در مجموع ۸هزار و ۶۲۷ اثر از ۳هزار و ۸۰۱ هنرمند در بخش‌های مختلف طوبای زرین و قله‌ها به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد پس از داوری، ۴۴۰ اثر از ۲۷۴ هنرمند به نمایشگاه آثار منتخب راه یافتند.

نمایشگاه آثار منتخب پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر هفتم تا ۲۸ بهمن در موسسه فرهنگی هنری صبا برپا و آیین اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف پنجم اسفند در تالار وحدت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha