پیروزی ستاره‌های شهداب مقابل سربازان پاس؛ درخشش اسماعیل‌نژاد کافی نبود

تهران- ایرنا- تیم شهداب یزد در اولین بازی نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پاس به پیروزی رسید.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، مصاف دو تیم شهداب یزد و پاس گرگان از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۵ در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

شهداب ست اول را قدرتمندانه آغاز کرد و ۸ بر ۴ از حریفش پیش افتاد؛ اما پاس گرگان این فاصله را کمتر کرد و به یک امتیاز رساند.

پاس تا زمانی که شهداب ۱۱امتیازی بود، فاصله یک امتیازی خود با حریفش را حفظ کرده بود تا اینکه یکبار دیگر این فاصله امتیازی بیشتر شد و شهداب ۱۷ بر ۱۴ از حریفش پیش افتاد.

شهداب تا پایان ست اول تیم برتر میدان بود و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز این ست شود.

در ست دوم هم شهداب خیلی زود به فاصله ۴ امتیازی پاس رسید تا ۷ بر ۳ از حریفش پیش بیفتد. پاسی‌ها روی درخشش امین اسماعیل‌نژاد توانستند به یک امتیازی شهداب برسند و نتیجه بازی را ۹ بر ۸ کنند.

شهداب همچون ست اول اجازه داد تا پاس در امتیازات با این تیم برابر شود و با کسب چند امتیاز متوالی نتیجه بازی را ۱۶ بر ۱۲ کرد.

این بار نوبت پاس بود تا با کسب ۴ امتیاز متوالی در امتیاز ۱۶ با شهداب برابر شود. همین مسئله باعث شد تندروان تقاضای وقت استراحت کند.

تجربه بازیکنان شهداب باعث شد امتیازات پایانی ست دوم را از آن خود کنند تا این ست را هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی برسند.

پاس که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد، ست سوم را بهتر از شهداب آغاز کرد و ۶ بر ۴ از حریفش پیش افتاد. شهداب خیلی زود این فاصله امتیازی را جبران و نتیجه بازی را ۱۲ بر ۱۱ به سود خودش کرد.

این فاصله امتیازی بیشتر شد و شهداب ۱۷ بر ۱۴ از حریفش پیش افتاد. اما سربازان پاس یکبار دیگر به یک امتیازی شهداب رسیدند، اما در نهایت این تیم شهداب بود که با پیروزی در ست سوم توانست پاس گرگان را در اولین بازی نیمه نهایی مغلوب و نیمی از مسیر صعود به فینال را طی کند. دیدار دوم این دو تیم روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha