باخت عجیب پیکان مقابل هراز؛ جای خالی «توخته» احساس نشد

تهران- ایرنا- تیم هراز در اولین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل پیکان به پیروزی رسید.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، دو تیم هراز آمل و پیکان تهران از ساعت ۱۸ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند.

ست اول را هراز بهتر آغاز کرد و توانست ۷ بر ۴ از پیکان پیش بیفتد و این اختلاف امتیاز را بیشتر هم کرد و تا نتیجه بازی ۱۴ بر ۱۰ شود.

پیکانی‌ها خیلی زود این اختلاف امتیاز را به حداقل رساندند و زمانی که بازی ۱۷ بر ۱۶ بود، هراز تقاضای وقت استراحت کرد. این وقت استراحت یکبار دیگر پیکان را ۳ امتیاز عقب انداخت.

این فاصله امتیازی در امتیاز ۲۳ به صفر رسید اما در نهایت هراز توانست ۲۷ بر ۲۵ در ست اول به پیروزی برسد.

ست دوم را هر دو تیم در امتیازات، برابر آغاز کردند. این تساوی امتیازات تا امتیاز ۸ ادامه داشت تا اینکه هراز با کسب ۲ امتیاز پیاپی ۱۰ بر ۸ پیش افتاد. بازی ۱۷ بر ۱۵ به سود هراز بود که دفاع خوب نوروزی باعث شد امتیاز هجدهم نصیب هراز شود.

بازی ۲۰ بر ۱۷ بود که پیمان اکبری تقاضای وقت استراحت کرد. پیکانی‌ها یکبار دیگر جبران مافات کرده و در امتیاز ۲۰ با هراز برابر شدند. اما شاگردان بهروز عطایی دست بردار نبودند و ۳ امتیاز پیاپی کسب کردند. این ست هم هراز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

۳ امتیاز ابتدایی ست سوم را هراز کسب کرد تا پیمان اکبری تقاضای وقت استراحت کند. با درخشش حمزه زرینی امتیازات پیکان به ۵ رسید اما با کسب ۲ امتیاز پیاپی ۸ امتیازی شد. در ادامه هراز توانست با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ از پیکان پیش بیفتد.

امتیاز هفدهم را برای تیم هراز پوریا خانزاده کسب کرد. امتیازگیری هزاری‌ها باعث شد تا آنها ۲۰ بر ۱۵ از پیکان پیش بیفتند و پیمان اکبری یکبار دیگر وقت استراحت گرفت.

در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود هراز به پایان رسید تا این تیم در ۳ ست مقابل حریف نامدارش به پیروزی برسد. امیرحسین توخته، ملی‌پوش هراز که به دلیل دوپینگ، یک سال از حضور در میادین محروم شده، در این بازی غایب بزرگ آملی‌ها بود.

دیدار برگشت این دو تیم روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha