۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۱
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85044899
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت البرز یک فرصت استثنایی برای ورزش کشور است

کرج - ایرنا - رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور، ظرفیت موجود در ورزش استان البرز را یک ظرفیت استثنایی برای ورزش کشور دانست.

به گزارش ایرنا، غلامرضا شعبانی بهار شامگاه چهارشنبه با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز افزود: حضور اعضای مجمع در این انتخابات به این معناست که همه شما نسبت به سرنوشت تیراندازی با کمان استان دغدغه مند و علاقه مند هستید.

وی با بیان این که حمایت از این هیئت می تواند ظرفیت های جدید را به وجود آورد، گفت: استان البرز همواره جزو استانهای قهرمان پرور و نخبه پرور کشور بوده و در تیراندازی باکمان نیز با حضور ملی پوشان بنام و متعدد جزو ارکان اصلی فدراسیون به حساب می آید.

وی با اشاره به تنوع قومیتی در البرز، عنوان کرد: جمعیت بالای جوان در این استان و همچنین تنوع قومیتی، وضعیتی خوبی را از لحاظ استعداد در ورزش البرز به وجود آورده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان ادامه داد: مسئولیت در هیئت تیراندازی باکمان وظیفه ای بسیار سخت است و این موضوع که رئیس منتخب در گذشته نیز سابقه این مسئولیت را داشته، انتظارات را از وی بالا می برد.

وی با اشاره اهمیت توسعه و ترویج این رشته در بین معلولان، تأکید کرد: همگانی کردن این رشته با استفاده از امکانات و ظرفیت شهرداری، آموزش و پرورش و بسیج در دستور کار رئیس منتخب قرار گیرد.

شعبانی بهار با بیان این که لازم است تا جمعیت ورزشکاران سازمان یافته تیراندازی باکمان در البرز افزایش یابد، تصریح کرد: همکاری و تعامل نزدیک و صمیمی هیئت با اداره کل ورزش و جوانان، می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات این رشته در استان باشد.

تیراندازی باکمان البرز، جای رشد بیشتری دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر لزوم رشد و توسعه بیشتر تیراندازی با کمان در سطح استان تأکید و اظهار امیدواری کرد که انتخاب امروز اعضای مجمع، منشأ اثرات پر خیر و برکتی برای تیراندازی با کمان استان باشد.

بهزاد فروغی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط سرپرست قبلی هیئت گفت: عموم واجدین شرایط برای شرکت در این انتخابات یک هفته زمان داشتند و شرایط بصورت عادلانه برای حضور همه علاقه مندان وجود داشت.

فروغی با بیان این که تیراندازی با کمان رشته خاصی است، افزود: این رشته، ریشه در تاریخ و دین ما دارد و از آن جایی که رشته ای مهیج است، می تواند علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.

وی ادامه داد: تیراندازی باکمان در البرز جای رشد و توسعه بیشتری دارد و برای تحقق این مهم باید تمام ظرفیت های موجود از جمله ظرفیت و توان بخش خصوصی به کار گرفته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری تمام دلسوزان این رشته به ویژه اعضای مجمع، یک رکن اساسی برای رفع مشکلات و حرکت به سوی توسعه و پیشرفت تیراندازی باکمان استان خواهد بود.

وی عنوان کرد: استعدادیابی با همکاری آموزش و پرورش، کمک شایانی به هیئت در زمینه کمی و کیفی خواهد کرد.

فروغی تصریح کرد: از آن جایی که این ورزش، رشته گرانی است، اگر هیئت استعدادی واقعی که آینده دار است را کشف کرد، ما در اداره کل این آمادگی را داریم که از لحاظ امکاناتی و تجهیزات فرد مستعد را حمایت کنیم.

در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی باکمان استان البرز بهزاد پاکزاد که دو دوره پیش نیز ریاست هیئت تیراندازی باکمان استان را برعهده داشت، به عنوان تک نامزد در این مجمع حضور داشت و پیش از آغاز فرایند انتخابات به مدت ۵ دقیقه به معرفی و ارائه برنامه های مد نظر خود پرداخت.

در ادامه فرایند رأی گیری صورت گرفت که پاکزاد موفق شد با کسب ۱۵ رأی از مجموع ۱۸ آرای مأخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تیراندازی باکمان استان البرز انتخاب و معرفی شود.

همچنین فاطمه تابع به عنوان نایب رئیس، مریم پورشفق به عنوان خزانه دارو میلاد مهجوری، اکبر فرید فتحی و مریم یاوری به عنوان اعضای هیات رئیسه تیراندازی باکمان استان البرز انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha