بازطراحی فضای داخلی کتابخانه مرکزی ایلام

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام بر بازطراحی فضای داخلی کتابخانه مرکزی ایلام با هدف ارتقای سطح بهره وری این مجموعه فرهنگی تاکید کرد.

|به گزارش ایرنا، سعید هژبری، شامگاه چهارشنبه در بازدید از کتابخانه های عمومی مرکزی و پروین اعتصامی شهر ایلام، با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، اظهار کرد: نقش بارز کتابخانه های عمومی ایلام در رفع نیازهای مطالعاتی مردم به ویژه جوانان و دانشجویان مهم و تاثیر گذار است.

وی افزود: با توجه نیاز بودن بازسازی و مرمت کتابخانه پروین اعتصامی، این مهم باید به گونه ای انجام شود که به معماری تاریخی و فرهنگی آن لطمه وارد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: همچنین کار کارشناسی این کتابخانه توسط کارشناسان فرهنگی و مسکن و شهرسازی و شهرداری ایلام انجام و راهکارهای مناسبت برای توسعه فضای ارائه شود.

وی همچنین در بازدید از کتابخانه مرکزی شهر ایلام گفت: طراحی فضای داخلی و معماری این کتابخانه باید بر اساس نیازهای کاربردی اعضا و مراجعان و توجه به المان ها و استانداردهای تعریف شده و نظام کتابخانه ها و سازه جهت باز طراحی فضای موجود با هدف مناسب سازی و افزایش بهره وری توسط تیم معماری انجام شود.

هژبری تاکید کرد: هزینه بهره برداری سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی بوسیله کارشناسان مسکن و شهرسازی برآورد و اعلام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha