۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85045230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: مدیران خدمت‌گزار و راهگشا باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی، اولویت خدمت به مردم، کارگشایی و راه‌گشایی است و مدیران باید احساس مسئولیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در اولین همایش ملی «تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقا سلامت اداری» در سنندج اظهار کرد: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید تفاخر، غرور و خودبرتربینی را از خود دور کند و هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد.

وی با بیان اینکه باید در پیشگاه خداوند جوابگوی اعمال خود باشیم، افزود: خدوم بودن مدیران و کارکنان باید همواره در جامعه نمود داشته باشد و مدیران از فرصت مدیریت برای خدمت بهتر به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان بر لزوم وقت‌ شناسی مدیران تاکید کرد و ادامه داد: یکی از کارهای ناپسندی که در جامعه وجود دارد هدردادن وقت است که باید ترک شود و این موضوع را ما مسوولان باید از خودمان شروع کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی، پیش نیاز پذیرفتن مسوولیت را داشتن علم و تخصص دانست و بر لزوم تقویت باورهای دینی و انقلابی کارگزاران تاکید کرد.

وی اضافه کرد: انقلاب فتنه های مختلفی را پشت سر گذاشته است، همچنانکه پاییز امسال، فتنه سنگینی را تجربه کردیم که هدف دشمن فروپاشی ذهنی جامعه بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مدیران با اندک مسئله ای نباید دچار تردید شوند، افزود: فردی که مسوولیت دارد باید محکم و صبور باشد و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار کند.

علی‌محمد بهمنی مدیرکل بازرسی استانداری کردستان هم در این نشست گفت: افزایش بهره‌وری از اهداف اصلی این همایش است که در بازه های زمانی کوتاه، میان و بلندمدت، بهره‌وری لازم را در بین دستگاه‌ها و مدیران بالا ببریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha