۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85045292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: تحقق جهاد تبیین نیازمند کارآمدی مدیران است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: گام اول در تحقق جهاد تبیین، کارآمدی مدیران است و تبیین در زمینی به ثمر می‌رسد که زمینه کارآمدی مدیران در آن وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز پنجشنبه در اولین همایش ملی «تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقا سلامت اداری» در سنندج اظهار کرد: در بحث جهاد تبیین اولویت است که مدیران کارشان را درست انجام دهند، چراکه مهمترین مانع در راه تحقق جهاد تبیین، ناکارآمدی مدیران و دستگاه‌ها است.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را رسیدن دستگاه‌ها و مدیران به نقطه کارآمدی عنوان کرد و افزود: ممکن است مخلص باشیم اما در عمل نیز باید کارآمد بوده و به درستی وظایف خود را انجام دهیم.

استاندار کردستان یادآور شد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، همواره درگیر مبارزه و جنگ با دشمنان بودیم و آنان هیچوقت از دشمنی خود منصرف نشده‌اند و خسته هم نخواهند شد و از توطئه‌ای به توطئه دیگر، رویکردشان را تغییر می دهند.

زارعی کوشا ادامه داد: دشمنان همواره می‌خواهند ثابت کنند که نظام اسلامی و مدل مبتنی بر شریعت اسلامی، ناکارآمد است، بنابراین همه متولیان و مسوولان وظیفه دارند در هر جایگاهی کارآمدی را به اوج برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی در کنار ویژگی‌های اخلاص، رشادت، ولایتمداری، ویژگی کارآمدی نیز داشت که ما نیز باید از این شهید والامقام الگو بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha