۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85046178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته‌له» دیواندره بهره‌برداری شد

سنندج- ایرنا- زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» از توابع شهرستان دیواندره در گرامیداشت هفته جوان و با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان روز جمعه در آیین افتتاح این پروژه ورزشی اظهار کرد: اعتبارات مناسبی برای احداث چند پروژه ورزشی در مناطق روستایی جذب شده است که به زودی عملیات احداث ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف آغاز می شود.

حامد جولایی افزود: برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» دیواندره که در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع، اعتباری بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی گفت: رویکرد دستگاه ورزش و جوانان توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق روستایی است، به ویژه احداث زمین های چمن مصنوعی که هزینه و زمان کمتری برای ساخت نیاز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: سال آینده ۲۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای سراسر استان احداث می شود.

زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته‌له» دیواندره بهره‌برداری شد

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به لزوم افزایش سرانه فضای ورزشی در استان به ویژه در مناطق روستایی تاکید کرد: احداث زیرساخت‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در میان مردم و جوانان یکی از عوامل اصلی ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

محسن فتحی افزود: با همکاری و تلاش مجموعه ورزش و جوانان به زودی چندین زمین چمن مصنوعی در روستاهای نیازمند به فضای ورزشی استان احداث می‌شود.

بیش از ۶۴ هزار ورزشکار کردستانی سازمان یافته و بیمه شده در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha