اختتامیه جشنواره مقاومت روی ناو شهید رودکی برگزار می‌شود

عسلویه - ایرنا - فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناو شهید «عبدالله رودکی» به مناسبت هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت در پهنه خلیج نیلگون همیشه فارس پهلو می‌گیرد.

سردار محمدحسین بارگاهی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به عسلویه اظهار داشت: هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت امسال بنا شد در حوزه دریایی برگزار شود و با بررسی‌هایی که صورت گرفت عسلویه برای میزبانی این دوره از جشنواره انتخاب شد.

سردار بارگاهی گفت: ناو شهید رودکی از بندرعباس حرکت کرده و فردا – شنبه – به ما ملحق می‌شود. همه آمادگی‌های لازم برای برگزاری این جشنواره و اکران فیلم‌های مقاومت در منطقه فراهم شده است.

سردار بارگاهی گفت: مراحل اولیه افتتاحیه این جشنواره در سالن پتروشیمی مبین در منطقه شیرینو انجام شده است. همچنین برنامه‌های چند روزه‌ای که برای جشنواره تدارک دیده شده در دریا و سواحل جزایر انجام می‌شود.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره مقاومت نیز روی ناو شهید رودکی با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود تا انشالله بازتاب خیلی خوبی در کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرار استشرکت‌کنندگان و منتخبین جشنواره فیلم مقاومت با قایق‌های تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش اقتدار در سواحل جزایر ابوموسی و فارسی بنشینند.

به گزارش ایرنا، جشنواره هفدهم فیلم مقاومت روز جمعه در پتروشیمی مبین برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha