۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85046881
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزیر راه: رفع ۸۸۷ نقطه حادثه خیز کشور در اولویت است

۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴
کد خبر: 85046881
وزیر راه: رفع ۸۸۷ نقطه حادثه خیز کشور در اولویت است

کرج – ایرنا- وزیر راه وشهرسازی با اشاره به وجود بیش از ۲۲۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالته در کشور، اعلام کرد: رفع  ۸۸۷ نقطه حادثه خیز این جاده ها در اولویت دولت سیزدهم است.

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرپاش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در کرج افزود: بر همین اساس نهضت رفع نقاط حادثه خیز در کشور تعریف شده که اصلاح مسیر ، نصب علائم هشداری، خط کشی و آشکارسازی مسیر از مهمترین اقدامات است.

وی ادامه داد: هرچند سوانح رانندگی بستگی به نقش حادثه خیزی جاده یا خطای انسانی مورد بررسی قرار می گیرد اما وزارت راه وشهرسازی با تمام توان و ظرفیت های موجود برای رفع نقاط حادثه خیز اهتمام خواهد داشت.

بذرپاش گفت : حتی در ساخت جاده های جدید از تجارب گذشته برای پیشگیری از نقاط حادثه خیز استفاده خواهیم کرد.

وزیر راه وشهرسازی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ترافیک سنگین جاده ای و مشکلات آن برای مردم استان البرز اظهار کرد: تکمیل بزرگراه شمالی به عنوان یکی از پروژه های روان سازی ترافیک با حمایت این وزارتخانه در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را برای روان سازی بار ترافیکی البرز به کار خواهیم بست .

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به استان البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر و پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصد بازدید کرد.

استان البرز با داشتن یک هزارو۵۰۵ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی بیش از ۱۸ درصد بار ترافیکی کشور را بر دوش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha