۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85046780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : تکمیل بزرگراه شمالی  و جنوبی کرج کلید روان سازی ترافیک البرز است

کرج - ایرنا- استاندار البرز ، تکمیل پروژه های آزادراه شمالی و جنوبی کرج و ۲طبقه شدن آزادراه تهران_کرج را کلید گشایش گره های ترافیک ملی البرز دانست.

به گزارش ایرنا، مجتبی عبداللهی روز شنبه در آیین متمرکز گشایش ۳۵۰ پروژه راهداری کشور که با حضور وزیرراه وشهرسازی در کرج برگزار شد، افزود:عزم جدی برای سهولت و آسایش مردم در تردد از راه های کشور جود دارد، امروز حدود ۲۰ درصد ترافیک ملی در آزادراه تهران -کرج است.

وی اظهار کرد: کنارگذر شمالی کرج با ۸۷ درصد پیشرفت در انتظار توجه ملی است؛ به طور متوسط روزانه ۳۰۰ هزار خودرو بین تهران و کرج تردد دارند که توسعه راه ها به روان سازی ترافیک البرز می انجامد.

وی گفت : با عزم و اراده ای که در دولت مردمی سیزدهم و نیز وزارت راه و شهرسازی برای کسب رضایتمندی و آسایش مردم شکل گرفته، امید است که توسعه و رفع مشکلات راه های البرز تسریع شود.

عبداللهی افزود: وزیر راه و شهرسازی در دولت مردمی ایران قوی، تلاش های گسترده ای به ویژه در راستای توسعه، ایمن سازی و بازگشایی گره های ترافیکی کشور داشته اند و با اشراف به مسائل استان البرز، نظارت و پیگیری خاصی برای پیشبرد پروژه ها دارند.

وی گفت: با عزم و اراده ای که در دولت مردمی سیزدهم و نیز وزارت راه و شهرسازی برای کسب رضایتمندی و آسایش مردم شکل گرفته، امید است که توسعه و رفع مشکلات راه های البرز تسریع شود.

استاندار البرز تاکید کرد: بزرگراه شمالی کرج که مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است در امتداد ادامه آزادراه شهید همت در استان ۸۷ درصد پیشرفت دارد، در صورت توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی و تامین اعتبار در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha