۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۱
کد خبر: 85046966
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان گشایش یافت

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۸:۳۱
کد خبر: 85046966
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان گشایش یافت

سمنان- ایرنا- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان با هدف حفظ آرامش بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا بیست و هشتم اسفند در سمنان فعال است.

حمیدرضا مداح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: کالاهای اساسی مانند روغن، برنج، شکر و مرغ منجمد به قیمت تصویب شده در ستاد تنظیم بازار در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: پوشاک، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، کیف و کفش از جمله محصولاتی هستند که در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: فروش محصولات با قیمت مناسب و متعادل از جمله هدف‌های برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان است و به همین منظور غرفه‌داران نمایشگاه تولیدکنندگانی هستند که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کنند.

مداح اضافه کرد: واحدهای تولیدی در زمینه شوینده‌ها، مواد سلولزی و موادغذایی در استان سمنان فعال هستند که از این واحدها برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

وی یادآور شد: تولیدکنندگانی که تمایل به دریافت غرفه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سمنان دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان مراجعه کنند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سالن ورزشی شهدای کارگر سمنان واقع در ورودی شهر سمنان در نزدیکی میدان استاندارد برپا شده است.

استان سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha