اداره‌کل استاندارد استان سمنان در طرح عیدانه بر کیفیت خدمات نوروزی نظارت دارد

سمنان- ایرنا- سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: بازرسان این اداره کل به صورت روزانه از مراکز عرضه و خدمات با هدف ارزیابی کیفیت خدمات در قالب طرح عیدانه از پانزدهم اسفند ۱۴۰۱  تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ فروردین نظارت ویژه دارند.

مجید حیدریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز کرد: طرح عیدانه اداره کل استاندارد استان سمنان به منظور بررسی کنترل کیفیت ارائه خدمات مطلوب و سالم به شهروندان و داشتن نشان استاندارد بر روی کالاهای مشمول مقررات اجباری اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: طرح عیدانه اداره کل استاندارد استان سمنان در راستای اجرای ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب پاییز سال ۱۳۹۶ در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با انطباق خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی دارای اهمیت است، اجرا می‌شود.

وی افزود: بازرسان اداره کل استاندارد استان سمنان در قالب طرح عیدانه از پانزدهم اسفند ۱۴۰۱ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۲، بررسی کیفیت خدمات را در هشت محور در استان بررسی می‌کنند.

حیدریان با بیان اینکه طرح عیدانه اداره‌کل استاندارد استان سمنان که به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی است، افزود: خدمات مراکز اقامتی، پایانه‌های مسافری، فروشگاه‌های زنجیره ای، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، و میادین میوه و تره بار، در قالب طرح عیدانه بررسی می‌شود.

وی یادآور شد: مراکز خدمات قالیشویی، مراکز فروش شیرینی و آجیل از دیگر مراکزی هستند که بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در قالب طرح عیدانه مورد نظارت دقیق و مستمر قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: آگاهی داشتن و مصرف کالای با کیفیت و سالم و استفاده از خدمات کیفی و استاندارد، حق همه شهروندان است و خدمات دهندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای عرضه چنین خدماتی به صورت مضاعف تلاش کنند.

سرپرست اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: همکاری اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان از دریافت خدمات با کیفیت نقشی موثر در اجرای هر چه بهتر طرح عیدانه این اداره‌کل دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هموطنان می‌توانند برای اطمینان از استانداردبودن کالاهای تولیدی، بارکد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمامی اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha