۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 3181
کد خبر: 85047444
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چرا نمایندگان مشهور نمایش خانگی در «رصتا» غیبت دارند؟

تهران- ایرنا- قائم مقام ساترا درباره غیبت نمایندگان شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلیمو و فیلم‌نت) در نمایشگاه «رصتا» گفت: هر کسی که در این نمایشگاه حضور ندارد از فرصتی که از طریق رسانه ملی برایش فراهم شده خودش را محروم کرده است.

محسن قائمی نسب در حاشیه نمایشگاه «رصتا» در پاسخ به سوال خبرنگار فرهنگی ایرنا، درباره عدم حضور نماوا، فیلیمو و فیلم‌نت توضیح داد: مجوز گیرندگان ما ۳۷۰ پلتفرم هستند که الان حدود صد موردشان در این نمایشگاه شرکت کردند. یکی دو موردی که نیامدند مهم نیست. هر کسی که نیامده از فرصتی که از طریق رسانه ملی برایش فراهم شده خودش را محروم کرده است. نمایشگاه کار خودش را کرده و با استقبال مواجه شده است. ما در این نمایشگاه هیچ ممنوعیتی نداریم. تمام کسانی که مجوز داشتند می توانستند بیایند.

وی افزود: مردم ما باید بدانند ما فقط یکی دو تا سکوی نمایش و وی ادی (vod) نداریم و تعدادشان زیاد است. این سکوها تنوع دارند و مردم با دانستن این موضوع می‌توانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند. یکی از اهداف این نمایشگاه این است که بخش‌های ناشناخته را بشناساند. آنها که نیامدند جزو پلتفرم‌های فعال هستند. دیگران هم فعال هستند. ما باید به همه کمک کنیم. باید به شرکت‌های نوپا و تازه کار کمک کنیم تا ظرفیت‌ها و استعدادهای خودشان را بروز و در این عرصه عرض اندام کنند.

ما به دنبال رقابتی کردن این عرصه و رفع انحصار هستیم و برای برپایی نمایشگاه به صورت عمومی از همه دعوت کردیم

قائم مقام ساترا تاکید کرد: در این نمایشگاه کسانی که درباره کودکان دغدغه دارند می‌توانند سکوهای مربوط را انتخاب کنند. برای کسانی هم که به فوتبال، کشاورزی، روستا و ... علاقه مند هستند هم گزینه‌هایی را معرفی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، نمایشگاه رصتا مخفف عبارت نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران است که سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، برگزار کننده آن است و برنامه‌های متنوعی چون حضور عوامل سریال های نمایش خانگی در میان مردم، برگزاری سمینارهای علمی و آموزشی کاربردی برای عموم مردم، برگزاری میزگردهای تخصصی، رونمایی برخی سرویس‌ها و محصولات، اجرای مسابقات رادیویی و تلویزیونی توسط شبکه های صدا و سیما و پلتفرم های (بسترهای) دارای مجوز از ساترا و معرفی و ارزیابی شرکت های شتاب‌دهنده مرتبط با صوت و تصویر فراگیر از جمله برنامه های متنوع این نمایشگاه است.

نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۱۱ تا ۱۴ بهمن امسال به مدت چهار روز از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن‌های ۷ و ۲۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بازدید از این رویداد برای عموم مردم آزاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha