۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85047922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهم برنامه چهارساله تولید مسکن زنجان بیش از ۶۸ هزار واحد مسکونی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سهم این استان از برنامه چهارساله مسکن احداث ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه در شورای مسکن استان، افزود:برنامه تولید مسکن استان در برنامه چهارساله به ترتیب در مناطق شهری و روستایی ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد و ۲۰ هزار واحد مسکونی است.

این مسوول گفت: از مجموع سهم استان در برنامه چهار ساله مسکن در حوزه شهری، ۱۲ هزار و ۲۸ واحد در بخش خود مالکی و ۹ هزار و ۲۱ واحد در محلات هدف بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سهم تولید مسکن حمایتی در قالب تولید مسکن شهری ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی است، اضافه کرد: تاکنون از این میزان ۱۹ هزار و ۴۶۶ واحد به بانک معرفی شده و تسهیلات دریافت کرده است.

این مسوول ادامه داد: در حوزه مسکن روستایی نیز تاکنون ۶ هزار و ۹۵۰ واحد به بانک معرفی که از این تعداد به پنج هزار و ۴۵۰ واحد تسهیلات اعطا شده است.

وی اظهار داشت: در خصوص مسکن شهری در بخش خودمالکی نیز چهار هزار واحد به بانک های عامل معرفی و برای ۳۲۹ واحد تسهیلات پرداخت شده است.

این مسوول گفت: از مجموع ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکن شهری استان برای بازه زمانی چهار ساله برای ۲۹ هزار واحد زمین تامین و عملیات ساخت ۲۴ هزار و ۲۰ واحد آن آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha