۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85048011
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش کرمان از دستگاه تنفسی جدا شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۵۳
کد خبر: 85048011
مدیرکل ورزش کرمان از دستگاه تنفسی جدا شد

کرمان - ایرنا - رییس اورژانس کرمان به شرایط جسمانی سه مصدوم سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان در شهرستان بافت که در بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان بستری هستند اشاره کرد و گفت: مدیرکل ورزش کرمان از دستگاه های کمک تنفسی جدا شده است.

سید محمد صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حال عمومی میثم پاریزی بعد از گذشت چند روز از ادامه روند درمان مطلوب گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه پاریزی با توجه به بهبود شرایط جسمانی از صبح امروز از دستگاه کمک تنفسی جدا شده اظهارداشت: وی تاکنون نیز این شرایط را تحمل کرده و مشکلی نداشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کرمان ادامه داد: وی اکنون هوشیار است و توانایی صحبت کردن دارد.

وی گفت: طیبه هادی‌خوانی خبرنگار همراه تیم، میثم پاریزی و ستوده مدیر کل ورزش آذربایجان شرقی های کرمان اکنون در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری هستند.

صابری تاکید کرد: طبق نظر پزشک معالج، مدیرکل ورزش کرمان در صورت پایدار بودن شرایط وی و بی نیازی به دستگاه کمک تنفسی، اوایل هفته آینده از آی سی یو ترخیص و در بخش بستری می‌شود.

وی همچنین به نقل از پزشک معالج مدیرکل ورزش استان آذربایجان شرقی، وی به دلیل ضربه شدیدی که به قفسه‌اش وارد شده است هم اکنون شرایط انتقال به استان خود یا تهران را ندارد.

صابری همچنین از انتقال جوادی مدیرکل ورزش استان تهران به تهران طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: حال عمومی وی نیز مطلوب گزارش شده است.

بالگرد هلال احمر حامل وزیر ورزش و همراهان پنجم اسفند در شهرستان بافت موقع فرود دچار سانحه شد که اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر ورزش به علت شدت جراحت ها جان باخت و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha