۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۳۲
کد خبر: 85048424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مربی مس کرمان: بازی زیبایی را مقابل فولاد وعده می‌دهم

کرمان - ایرنا - مربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به فلسفه بازی علیرضا منصوریان و نفراتی که در تیم فولاد خوزستان در اختیار دارد گفت: ما در خانه بازی می کنیم و فردا(دوشنبه) بازی زیبایی را از این ۲ تیم شاهد خواهید بود.

به گزارش ایرنا، آرتا منهاجی روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی مس کرمان مقابل فولاد خوزستان افزود: فولاد باشگاهی شناخته شده است و اخیرا نیز عرض اندام خوبی در آسیا داشت که توانست فوتبال قابل احترامی در این رقابت ها ارائه کند؛ همینطور در سه بازی اخیز از سه مربی متفاوت استفاده کرده، بزرگانی رفتند و بزرگی دیگر آمده است.

وی اظهار داشت: تغییر تفکر و ایده های درون تیم فولاد خوزستان هنوز مقداری ناشناخته است اما فلسفه بازی علیرضا منصوریان و تقریبا تمامی نفرات این تیم برای کلیت فوتبال ما شناخته شده است.

مربی مس کرمان گفت: بازی قبل فولاد خوزستان با مربی جدید مقابل ملوان بندر انزلی در هفته گذشته و همچنین بازی های پیشین این مربی را آنالیز کردیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان شاهد فضای دلنشینی از بازی مس کرمان و فولاد خوزستان باشیم و همه از آن لذت ببرند؛ همچنین امیدوارم ما هم به اهدافمان دست یابیم.

منهاجی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت فرشید لک به جامعه فوتبال افزود: تقریبا تمام قوای تیم را برای بازی با فولاد خوزستان در اختیار داریم، مصدومان مس تقریبا به این بازی رسیدند، با تیم تمرین کردند و بنا به تصمیم سرمربی در اختیار تیم خواهد بود، ضمن آنکه کادر بدن سازی بازیکنان را به شرایط فیزیکی این بازی رسانده است.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۵ فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل فولاد خوزستان به میدان می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha