۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85049105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: شهرستان سلطانیه بیکار ندارد

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۱:۲۱
کد خبر: 85049105
فرماندار: شهرستان سلطانیه بیکار ندارد

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: در زمان حاضر فرد بیکاری در سلطانیه وجود ندارد و این امر حاکی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه صنعتی در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا براتی فرد روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پارک بزرگ مالیات شهر سلطانیه به ظرفیت های این شهرستان در زمینه مختلف گردشگری و اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز بالاترین سرانه اقتصادی و صنعتی در استان زنجان مربوط به شهرستان سلطانیه است.

وی از الحاق حدود ۶۶ هکتار زمین جدید به محدوده شهر سلطانیه خبر داد و اظهار کرد: به واسطه محدوده گسترده میراثی در سلطانیه، در یک مقطع زمانی بین میراث و مردم شهر جدایی افتاده بود ولی امروز با حل مسایل، تمایل به ماندگاری در شهر افزایش یافته است.
براتی فرد با بیان اینکه باید حدود ۳۰ هزار نفر در شهر سلطانیه ساکن می شدند، گفت: با تمهیداتی که فراهم شده شاهد بازگشت مهاجران به شهر هستیم.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰ سال از ارتقای سلطانیه به شهرستان سپری می شود، اظهار کرد: لازم است در جهت ارتقای شاخص های درآمدی شهرداری کمک شود چون سلطانیه یک شهر گردشگری است و باید به وضعیت مطلوب در مدیریت و توسعه شهری برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha