۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85049165
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد شدید پدیده غالب جوی همدان است

۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷
کد خبر: 85049165
وزش باد شدید پدیده غالب جوی همدان است

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد شدید و بارش باران پدیده غالب جوی استان طی چند روز آینده است.

«محمدحسن باقری شکیب» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته در شهر همدان ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است افزود: هواشناسی همدان نسبت به وزش باد شدید، بارش باران و احتمال رعد و برق در نقاط مختلف استان هشدار زرد صادر کرده است.

وی ادامه داد: طی ساعاتی از روز سه شنبه تا صبح جمعه وزش باد شدید و در برخی از ساعات از صبح شنبه تا روز جمعه بارش باران همراه با وزش باد و احتمال رعدوبرق در استان پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: عمده بارش ها در نیمه غربی استان و طی ساعاتی از سه‌شنبه شب، روز چهارشنبه و پنجشنبه شب خواهد بود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه دمای هوای استان همدان تغییرات محسوسی ندارد گفت: به علت ابرناکی و بارش باران دمای شبانه چند درجه کاهش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن در این مدت زمان هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

باقری شکیب گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد، قهاوند، بهار، ملایر و نهاوند با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرها و گل تپه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پربرف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha