رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان: نگاه به ورزش همگانی در خوزستان متفاوت است 

اهواز - ایرنا - رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان گفت: نگاه به ورزش همگانی در خوزستان با دیگر استان‌ها متفاوت بوده و همراه کردن مسئولان کار سختی است.

به گزارش ایرنا رضا باقری روز دوشنبه در مجمع سالانه هیات ورزش‌های همگانی خوزستان که در محل هتل تختی اهواز برگزار شد اظهارکرد: شاخص ارزیابی همه هیات‌های ورزشی مشخص است اما در هیات همگانی اینگونه نیست و ارزیابی‌ها منطبق بر برنامه‌های ما در طول سال است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: متاسفانه در هیات ورزش‌های همگانی استان دچار یک سردرگمی در برنامه‌ریزی هستیم.

وی با بیان اینکه برای اولین بار میزبانی ۲ دوره مربیگری فریزبی کشور در بخش آقایان و بانوان بودیم افزود: برگزاری بیش از ۴۰ دوره آموزشی در استان، ایجاد بزرگترین مرکز بازی‌های الکتریکی برای اولین بار در اهواز، کسب مقام اول مسابقات فریزبی آقایان و بانوان، از جمله اقدامات انجام شده توسط هیات در سال جاری است.

باقری گفت: از زمانی که هیات را به دست گرفتیم، سعی کردیم از نیروهای متعهد و متخصص استفاده کنیم همچنین با اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی به دنبال نشاط و پویایی در سطح استان بودیم.

گفتنی است در سال جاری حدود ۱۳ میلیارد ریال اعتبار از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان به هیات ورزش های همگانی خوزستان تزریق شده و سه میلیارد ریال هم درآمدزایی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha