توجه به ورزش همگانی در اولویت مسئولان خوزستان قرار گیرد

اهواز - ایرنا - سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی باید توسعه این حوزه از ورزش در اولویت مسئولان استان خوزستان قرار گیرد گفت: تمام برنامه‌های فدراسیون در جهت کاهش کم تحرکی افراد جامعه برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش ایرنا علی خلیلی دوشنبه در مجمع سالانه هیات ورزش های همگانی خوزستان که در محل هتل تختی اهواز برگزار شد اظهارکرد: فدراسیون ورزش همگانی در راستای کاهش کم‌تحرکی و اینکه بتوانیم جامعه پرنشاط و شادابی داشته باشیم، رویدادهای مختلف ورزشی را تعریف کرده است.

وی افزود: امروز مجمع سالیانه و عمومی هیات ورزش‌های همگانی خوزستان برگزار شد که مصوبات و برنامه‌های سالانه این هیات مورد بررسی قرار گرفت و با رای اعضا تایید شد.

سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی گفت: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون، برای توسعه ورزش همگانی و حضور مردم در فعالیت‌های ورزشی، گسترش ورزش رایگان است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیات ورزش های همگانی خوزستان افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته، استان خوزستان در سال ۱۴۰۰ رتبه اول را به خود اختصاص داد که نشان از توجه ویژه‌ به توسعه ورزش‌های همگانی است و امیدواریم این رتبه تداوم داشته باشد.

خلیلی با بیان اینکه مسئولان استانی باید توجه ویژه‌ای به مقوله ورزش همگانی داشته باشند گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به تنهایی نمی‌تواند در این مسیر گام بردارد و مسئولان ارشد استان به ویژه شهرداری‌ها باید توجه لازم به ورزش همگانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ورزش همگانی باید در اولویت مسئولان استان خوزستان قرار گیرد افزود: توجه به ورزش همگانی باعث نشاط در جامعه شده و از بروز بیماری‌های غیر واگیر پیشگیری می‌کند.

مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان خوزستان با حضور «علی خلیلی» سرپرست فدراسیون، «حمید بنی تمیم» مدیرکل ورزش و جوانان استان، «رضا باقری» رییس هیات استان و اعضای مجمع برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha